USA 2012

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:45

lifaya schreef:
Zo, zojuist gebeld naar de vrouw die ik ga bezoeken in Colorado, even alles besproken, de ticket enzo. Ik kom aan in de ochtend rond 08:40 in Colorado Springs , we gaan dus naar mustangs zoeken, komt nog 1 iemand mee, word een rit van een uur of 4 :P Dan gaan we daar slapen in een motel.... Oh het word zo gaaf! Een geweldige afsluiting voor mijn 3 maanden durende avontuur :D

Ik ga zo de ticket boeken, had niet heel veel keuze, ik wil niet te laat in Wichita aankomen voor mijn terugreis omdat ik de volgende ochtend rond een uur of 5 in het vliegveld moet zijn :') En ik natuurlijk alles nog 10x moet nachecken voor het inpakken :')

Echt superleuk! Ik wil ook leuke reisjes maken, maar hier is het alleen maar werken, werken, werken ;(

Rennie89

Re: USA 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 00:08

Ik heb nu 7 weken ook gewerkt enzo :P nouja, werken, met paardjes bezig zijn :P

Het is 112 degrees :') (44,5 graden) Net een oven

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 00:36

Ehm.. ik wil graag een kort weekje naar new york. Nu weet ik dat amerikanen ook heel veel slaapzalen e.d. hebben.. maar die zullen vast wel niet aangeboden worden op toeristen websites in nl? hoe los ik dit op? :D

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 01:00

lifaya schreef:
Ik heb nu 7 weken ook gewerkt enzo :P nouja, werken, met paardjes bezig zijn :P

Het is 112 degrees :') (44,5 graden) Net een oven

Ha - ik ruil mijn werk zo voor jouw werk!

Ik neem de temperatuur er maar voor de koop op toe! :D

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:03

Ik ook hoor :D !!
Veel beter dan op kantoor zitten :( .

Ik moet nog 87 dagen wachten *\o/* .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 09:45

Astaloca schreef:
Ehm.. ik wil graag een kort weekje naar new york. Nu weet ik dat amerikanen ook heel veel slaapzalen e.d. hebben.. maar die zullen vast wel niet aangeboden worden op toeristen websites in nl? hoe los ik dit op? :D

Je kan gewoon een hostel boeken en in een dorm slapen (variëert van 4 tot 20 personen). Erg gezellig en erg goedkoop!

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:22

purny schreef:
Stephanie_M schreef:
Goedemorgen! Ik heb laatst een reisje NY geboekt met een vriendin en 19 juli vertrek ik voor een week!
Wou even vragen of jullie nog leuke ideeen of tips hebben?
We willen een gossip-girl tour reserveren(iemand ervaring)
En ik denk dat we maar zown NY citypass aan moeten schaffen?

Zo'n NY pass is wel voordeliger, ik ga hem ook aanschaffen. Met de dingen die ik wil doen scheelt het mij al 50 dollar.

Ik heb hem besteld:) scheelt best veel!, GGtour ook gereserveerd.
Ik zag lijstje met apps hierboven, zit NY daar ook tussen? ziet er handig uit:) (ik gebruik gewoon 3g in t buitenland :o )

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:24

Bij bijv. City Maps & Walks, kun je ook New York kiezen ;) moet je die ff als stad opslaan. :P
Bij veel van die Apps zit New York er ook bij. Tis natuurlijk een hele grote bekende stad.
Heb ff gekeken, bij Mall Maps zit new york er ook bij.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:26

Ik nog 106 dagen wachten en dan mag ik ook. Ben nu al ongeveer de planning in elkaar aan het zetten. Ik ga een NY Pass kopen aangezien ik toch wel veel dingen wil doen die er bij staan. Kan bijna niet wachten, ik tel de dagen af!
Mijn Blackberry blijft overigens uit staan, ik zet hem alleen pas aan als ik op Schiphol ben geland zodat mijn ouders me op kunnen komen halen...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:29

Oohja ik moet niet vergeten om dit weekend ff die coupon-boekjes en kortingsbonnen te printen voor Premium Outlets in Orlando. xD Die zijn na het printen/downloaden 30 dagen geldig.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:32

Zoooo :) Gisteren geslaagd, op werk verlof gekregen voor 2 maanden, visum aangevraagd en goedgekeurd, ticket geboekt.. en dinsdag vlieg ik naar Kansas :D (Naar Lifaya)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:49

@Stephanie_M: kijk uit met je 3G in de VS, dat kan heel erg in de papieren lopen. Ken iemand die had zijn 3G gebruikt in Amerika voor 1 week en kreeg mooi een rekening van 250euro thuis gestuurd. Het is beter om een prepaid kaart te kopen en daar internet tegoed op te zetten

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:27

Yasmine schreef:
Astaloca schreef:

Je kan gewoon een hostel boeken en in een dorm slapen (variëert van 4 tot 20 personen). Erg gezellig en erg goedkoop!

Wij hebben in NY in de jeugdherberg geslapen, kan je gewoon via internet regelen.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:57

Heeft iemand ervaring met het slapen in een Hogan in Monument Valley?
Bij Roy Black, gecombineerd met een paardijtochtje?

Mn man ziet het niet zitten om drie uur op een paard te zitten, maar je kan waarschijnlijk wel een kortere rit boeken en dan overnachting daar apart regelen?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:31

1234 schreef:
Bij bijv. City Maps & Walks, kun je ook New York kiezen ;) moet je die ff als stad opslaan. :P
Bij veel van die Apps zit New York er ook bij. Tis natuurlijk een hele grote bekende stad.
Heb ff gekeken, bij Mall Maps zit new york er ook bij.

Ohh top ga ik ze zo gelijk ff installeren!:)

Douraque -> Haha laat m ook niet hele dag aanstaan:) + we hebben wifi in het hotel als het goed is:).

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 14:36

Fleur1984 schreef:
Heeft iemand ervaring met het slapen in een Hogan in Monument Valley?
Bij Roy Black, gecombineerd met een paardijtochtje?

Mn man ziet het niet zitten om drie uur op een paard te zitten, maar je kan waarschijnlijk wel een kortere rit boeken en dan overnachting daar apart regelen?

Wij hebben gewoon een ritje van 1,5 uur gedaan omdat ik ook 2 mensen bij me had die nog nooit op een paard gezeten hadden en de overnachting hebben we apart geboekt. De vorige keer sliepen we in Tusayan en nu in Mexican Hat.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:01

scheelde niet veel of ik had niet op vakantie gekund :=
Dit weekend is er blijkbaar geld uit mn portemonnee gejat (€60,-), en in mijn portemonnee zat ook mijn paspoort (ja dat past :') ) Dus als ze ook mijn paspoort hadden gejat of mijn hele tas.... :oo dan had ik een probleem!
Wel echt super poedersuiker ! Maar ik weet dat t op mijn werk is gebeurd. Dat moet haast wel. Die gaan er gelukkig achteraan en krijg missch. zelfs mn geld terug.
Mjaah t is iig beter dat mijn paspoort en pinpas er nog wel gewoon zijn!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 18:06

Dreamy schreef:
Zoooo :) Gisteren geslaagd, op werk verlof gekregen voor 2 maanden, visum aangevraagd en goedgekeurd, ticket geboekt.. en dinsdag vlieg ik naar Kansas :D (Naar Lifaya)

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:30

Douraque schreef:
@Stephanie_M: kijk uit met je 3G in de VS, dat kan heel erg in de papieren lopen. Ken iemand die had zijn 3G gebruikt in Amerika voor 1 week en kreeg mooi een rekening van 250euro thuis gestuurd. Het is beter om een prepaid kaart te kopen en daar internet tegoed op te zetten

Yep, ik had voor een maand een simkaart van AT&T en dat was $60 voor internet + ongelimiteerd smsen + ongelimiteerd bellen naar buitenlandse vaste lijnen. Erg handig om naar huis te bellen ook!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:35

Grote kans dat Colorado springs niet door gaat. Gezien de bosbranden die nu de town hebben bereikt.....

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:31

Balen zeg!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:39

Ik baal echt heel erg... Ik wil echt wat anders ook nog zien nu ik hier toch ben...

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 03:05

Hoi!

Ik zit momenteel op m'n layover in Atlanta! Het is beter dan verwacht, ik heb gewoon het hele vliegtuig doorgelopen en wat series gekeken. Op de een of andere manier heb ik hier toch een wifi gevonden waar ik gratis op kan :)

Ohja, ik werd zo maar ineens upgegrade naar business class. Dat was echt zo awesome! Ik zou eerst misschien een direct vlucht naar SF krijgen omdat ze overboekt hadden, maar dat lukte uiteindelijk toch niet en kreeg ik een andere boarding pass en daar stond ineens Business Class op haha. 4-gangen lunch, champagne, I think I can get used to this :)
Straks door naar SF!!

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 06:44

Haha super gaaf! Veel plezier.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:15

Haha cool Fog!!
Dat is echt mega relaxed he :D . Heb ik ook ooit eens gehad toen ik terug vloog van Miami. Ik had toen een vriendje in Amerika en moest alleen terug vliegen en hij heeft toen geregeld dat ik ook business class terug kon vliegen :D .

Balen Lifaya!!! Kan je niet nog ergens anders heen dan??

Handige tip Yasmine, ik denk dat ik die telefoon ook ga halen. Vorige keer had ik ook een telefoon gehaald, maar alleen om te bellen en kreeg toen nog een fikse rekening toen ik thuis was.