Nu vraag ik me alleen af wordt het vandaag de rest van de dag (qua weer) erger of minder erg dan vanochtend?
x_Rebecca: ik zou optijd zijn voor de bus want vandaag vertrok ie ook weer zeker tien minuten te laat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Ik ben vanochtend perfect aangekomen, met maar een half uur vertraging
Nu vraag ik me alleen af wordt het vandaag de rest van de dag (qua weer) erger of minder erg dan vanochtend?
x_Rebecca: ik zou optijd zijn voor de bus want vandaag vertrok ie ook weer zeker tien minuten te laat.
x_Rebecca schreef:_Micha_ schreef:Ik ben vanochtend perfect aangekomen, met maar een half uur vertraging
In ede bedoel je? Ik kan morgen niet eerder weg uit dronten van 5.56, dus ik ga de hele weg duimen dat ik geen vertraging heb...
Zat al bijna te denken om via harderwijk te gaan, maar die trein moet door naar utrecht en utrecht probeer ik altijd maar te mijden...
_Micha_ schreef:Ja in Ede
Jemig ik dacht dat ik vroeg weg moest met mijn 6.40 elke dag
Utrecht vermijd ik ook altijd, ik haat het. Maar dat ligt er natuurlijk aan over welke andere 'gevoelige' stukken je moet.