Nu vraag ik me alleen af wordt het vandaag de rest van de dag (qua weer) erger of minder erg dan vanochtend?
x_Rebecca: ik zou optijd zijn voor de bus want vandaag vertrok ie ook weer zeker tien minuten te laat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Micha_ schreef:Ik ben vanochtend perfect aangekomen, met maar een half uur vertraging
Nu vraag ik me alleen af wordt het vandaag de rest van de dag (qua weer) erger of minder erg dan vanochtend?
x_Rebecca: ik zou optijd zijn voor de bus want vandaag vertrok ie ook weer zeker tien minuten te laat.
Helaas ging mijn workshop niet door in Zoetermeer, omdat de rest in de file vast stond
Ik had nog zo gezegd: "moeten jullie maar met de trein gaan!".
Want dat is toch wel hét knooppunt als je richting het noorden of oosten van het land wil. Daardoor was ik een uur langer onderweg op de terugweg (ben probleemloos via Arnhem gegaan).
x_Rebecca schreef:_Micha_ schreef:Ik ben vanochtend perfect aangekomen, met maar een half uur vertraging
In ede bedoel je? Ik kan morgen niet eerder weg uit dronten van 5.56, dus ik ga de hele weg duimen dat ik geen vertraging heb...
Zat al bijna te denken om via harderwijk te gaan, maar die trein moet door naar utrecht en utrecht probeer ik altijd maar te mijden...

_Micha_ schreef:Ja in Ede
Jemig ik dacht dat ik vroeg weg moest met mijn 6.40 elke dag
Utrecht vermijd ik ook altijd, ik haat het. Maar dat ligt er natuurlijk aan over welke andere 'gevoelige' stukken je moet.
Utrecht - Nijmegen is geen heel foute verbinding. Daar valt linksom of rechtsom vaak wel een mouw aan te passen.
dat er in het noorden van nederland: noord-holland, overijssel, flevoland, groningen, friesland nog ruim 15 centimeter sneeuw zou vallen en dat je er echt alleen uit moest gaan als het nodig is. 
ik hoef gelukkig de rest van de week de stad niet uit dus dat scheelt..
) gaat me wel een beetje ver
.... Maar gezien het weer