Met de trein - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:35

Ik ben vanochtend perfect aangekomen, met maar een half uur vertraging :))
Nu vraag ik me alleen af wordt het vandaag de rest van de dag (qua weer) erger of minder erg dan vanochtend?

x_Rebecca: ik zou optijd zijn voor de bus want vandaag vertrok ie ook weer zeker tien minuten te laat.

just_kiki

Re: Met de trein - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:37

Hier maar 5 min vertraging met de trein, Wel helaas volgende trein moeten nemen dus alsnog halfuur te laat. maar dat kwam doordat de bus niet op tijd bij het station was :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:42

Mijn trein had gisteren een kwartier vertraging en in het wachthokje op het perron vroor het even hard als buiten, de sterren zaten op het raam aan de binnenkant. :=
Maar goed, hij reed in elk geval, daar was ik al blij om. Helaas reed m'n bus niet, dus kon ik mooi 20 minuten naar huis ploegen door de sneeuw. -O-

Stiekem moest ik trouwens wel een beetje lachen om dat gebeuren met die Fyra, dikke déja vu van de ellende met de Sprinters een paar jaar geleden. :+

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:02

_Micha_ schreef:
Nu vraag ik me alleen af wordt het vandaag de rest van de dag (qua weer) erger of minder erg dan vanochtend?

x_Rebecca: ik zou optijd zijn voor de bus want vandaag vertrok ie ook weer zeker tien minuten te laat.

In ede bedoel je? Ik kan morgen niet eerder weg uit dronten van 5.56, dus ik ga de hele weg duimen dat ik geen vertraging heb...

Zat al bijna te denken om via harderwijk te gaan, maar die trein moet door naar utrecht en utrecht probeer ik altijd maar te mijden...

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:09

Ik houd van de trein <3

Laatst (die dag dat er 1000 km file stond) moest ik van Almelo naar Zoetermeer. Helemaal niks geen problemen *\o/* Helaas ging mijn workshop niet door in Zoetermeer, omdat de rest in de file vast stond :+ Ik had nog zo gezegd: "moeten jullie maar met de trein gaan!".

Helaas was er op de terugweg iemand bij Amersfoort voor de trein gesprongen. Balen :\ Want dat is toch wel hét knooppunt als je richting het noorden of oosten van het land wil. Daardoor was ik een uur langer onderweg op de terugweg (ben probleemloos via Arnhem gegaan).

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:41

Vanavond heb ik een concert om kwart over 7 in Amsterdam, dus ik ga uit voorzorg om kwart voor 1 weg uit Groningen :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 11:57

Zul je zien dat alles goed gaat en je uren te vroeg bent. :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 12:24

x_Rebecca schreef:
_Micha_ schreef:

In ede bedoel je? Ik kan morgen niet eerder weg uit dronten van 5.56, dus ik ga de hele weg duimen dat ik geen vertraging heb...

Zat al bijna te denken om via harderwijk te gaan, maar die trein moet door naar utrecht en utrecht probeer ik altijd maar te mijden...

Ja in Ede :j
Jemig ik dacht dat ik vroeg weg moest met mijn 6.40 elke dag _O-
Utrecht vermijd ik ook altijd, ik haat het. Maar dat ligt er natuurlijk aan over welke andere 'gevoelige' stukken je moet.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:14

Konstantine schreef:
Herkenbaar :P

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 13:20

Jans, heb je een bron van die melding dat alles boven Utrecht thuis moet blijven? Ben wel nieuwsgierig namelijk.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:03

Zo mijn werkdag zit er weer op.
Behalve wat vertraging tussen Baarn en Utrecht door de tegentrein ging alles goed.
Met +5 vertrokken uit Amersfoort maar weer keurig op tijd op Den Haag CS.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:13

_Micha_ schreef:
Ja in Ede :j
Jemig ik dacht dat ik vroeg weg moest met mijn 6.40 elke dag _O-
Utrecht vermijd ik ook altijd, ik haat het. Maar dat ligt er natuurlijk aan over welke andere 'gevoelige' stukken je moet.

Utrecht is zo lastig te vermijden als je er moet zijn :D Utrecht - Nijmegen is geen heel foute verbinding. Daar valt linksom of rechtsom vaak wel een mouw aan te passen.
Om 6.40 ben ik al bijna in Utrecht.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:17

Stond op Nu.nl :j dat er in het noorden van nederland: noord-holland, overijssel, flevoland, groningen, friesland nog ruim 15 centimeter sneeuw zou vallen en dat je er echt alleen uit moest gaan als het nodig is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:17

Je kan overigens beter in utrecht stranden dan op een station zonder voorzieningen :=

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:28

Klopt, op Utrecht kun je altijd nog het warme hoog Cathrijne in en bij allerlei dingen warm eten halen.. Zie maar eens op zo'n enkelperrons station te stranden, dan ben je er goed ziek van :=

Dankje, Jans... Nog meer sneeuw *\o/* ik hoef gelukkig de rest van de week de stad niet uit dus dat scheelt..

Edit: d in t verandert
Laatst bijgewerkt door AmyII op 21-01-13 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:29

Ik heb een paar keer op breukelen gestaan, en 1 keer op Utrecht. Utrecht is dan veel gezelliger, warmer en biedt ook een slaapplaats indien het echt te ver gaat.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:45

Jans schreef:
Ik heb een paar keer op breukelen gestaan, en 1 keer op Utrecht. Utrecht is dan veel gezelliger, warmer en biedt ook een slaapplaats indien het echt te ver gaat.

toch hoop ik er nooit te hoeven slapen :+ (naja op geen enkel station :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:49

Ze maken dan bedden in de jaarbeurs :j

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:52

Chill!

Anouk94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:53

Pff.. vanmorgen 3 kwartier op Alkmaar gewacht omdat ik m'n aansluiting miste.

En m'n ov-chipkaart is kwijt -O-
Met studentenreisproduct.. grr..

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:56

Ik ben vandaag bewust later weggegaan, buiten de spits... Helaas was er een wisselstoring bij Lelystad du moest over Amersfoort, in totaal 1 uur later aangekomen dan normaal... Mja ik ben tenminste aangekomen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:06

Oooowh men, ik heb morgen om half negen een toets. Dat zou betekenen dat ik normaal gesproken de trein van 7.25 zou moeten pakken wat 6.30 van huis vertrekken betekent.
Geen ideee wat ik moet doen om extra marge in te bouwen. De trein van 6.55 ( 6u van huis >;) ) gaat me wel een beetje ver >;) .... Maar gezien het weer -O-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:11

Konstantine schreef:

Jup, alles gaat hier extreem voorspoedig :+. Alleen mijn fietstochtje door de sneeuwstorm vanochtend was moeilijk.
Ik ga nog wel even de stad in daar.

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:15

Ik had van Rotterdam naar Leeuwarden een kwartiertje vertraging omdat het bij Zwolle te hard sneeuwde, viel mij nog genoeg mee :) Helaas miste ik daardoor wel mijn bus waardoor ik nog 20 minuten heb staan koukleumen, maar ben na 6 uur reizen eindelijk thuis _/-\o_

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:25

Ben keurig volgens dienstregeling van vlaardingen naar groningen gekomen, het kan dus wel :)