En Jolien dat klinkt heel goed!!
Nog 32 nachtjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Dus met paardrijden doe je een cap op en met skien ga je met weet ik veel hoeveel km per uur naar beneden zonder iets op je hoofd? die logica vind ik echt heel ver te zoeken...
miccamaaike schreef:Gaat soms zo suizen he met zo'n koffer... van zo'n touw hebben we meestal geen last (zit er overigens wel omheen)
Wij moeten nog maar eens gaan bedenken hoe we daar heen rijden. Zijn met z'n 6en, zo'n onhandig getal!
WillemYntJee schreef:Ja dat wel, maar t is niet zo dat je dr gek van wordtJe hoort m, maar meer ook niet, hij is pas een jaar oud dus heel gestroomlijnd en dat soort onzin haha
Oh en we doen er ook geen touw om heen, waarom zou je dat doen?
Lizz schreef:Fee_ schreef:Ja, ze hadden die jas wel maar mn maat niet, maar ik weet mn maat nu gewoon, want heb m in een andere kleur gepast dus kan m nu in de goede kleur bestellen.
Camera duurt drie tot vier weken, dus hoop dat ie optijd is!
Weet niet of je hem al besteld hebt. Hier hebben ze hem ook, super zaak. Ik koop vaak mijn wintersport producten hier.
(maar dan niet online, ik ga naar de winkel)
http://www.voorwinden.nl/detail/89997/b ... dames-jack
Fee_ schreef:Ook sneeuw kan heel hard zijn. Vooral als je (met snowboarden) met je neus naar de berg staat en je klapt achterover.. Je maakt dan zo'n enorme smakkerd, zelfs mét helm heb je dan hoofdpijn, moet er niet aan denken wat je hebt als je géen helm op hebt.
Vind het zo verschrikkelijk naïef als je geen helm opdoet. Wat is het nou voor moeite? Je hebt er helemaal geen last van!