Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_SteR_ schreef:Ik durfde niet in Tower of Terror, zusje en haar vriend zijn wel geweest, maar ik zag het niet zitten, haha.
Zelfde geldt voor Rock 'n Roller Coaster, ik vond die Indiana Jones al eng, die gaat ook over de kop en dat vond ik goed genoeg
Scum schreef:Tower of Terror vond ik niet zo heftig.
Buzz Lightyear was toevallig net kapot toen wij erin wilden. Dat was wel heel jammer hoorde ik achteraf.
Sorriso schreef:_SteR_ schreef:Ik durfde niet in Tower of Terror, zusje en haar vriend zijn wel geweest, maar ik zag het niet zitten, haha.
Zelfde geldt voor Rock 'n Roller Coaster, ik vond die Indiana Jones al eng, die gaat ook over de kop en dat vond ik goed genoeg
Mijn zus vond de ToT echt TERROR!! Gaat ze niet meer in volgende keer. Ik daarentegen kan niet wachten.
Super dat je het zo leuk hebt gehad en ook nog lekker weer.
Ongeveer de helft van de tips heb ik al gezien, pffft er is echt veel bij gebouwd in een paar jaar tijd.
Overigens, mijn zus zei dat er nog veel 'under construction' was, was dat bij jou ook zo?
_SteR_ schreef:Sorriso schreef:Mijn zus vond de ToT echt TERROR!! Gaat ze niet meer in volgende keer. Ik daarentegen kan niet wachten.
Super dat je het zo leuk hebt gehad en ook nog lekker weer.
Ongeveer de helft van de tips heb ik al gezien, pffft er is echt veel bij gebouwd in een paar jaar tijd.
Overigens, mijn zus zei dat er nog veel 'under construction' was, was dat bij jou ook zo?
Uhm, op de site van Disneyland Parijs stond dat de Space Mountain dicht zou zijn wegens onderhoud, maar deze bleek gewoon open! Ben ik overigens niet in geweest, hoorde dat 'ie 3x keer over de kop gaat, dus niets voor mij![]()
In het andere park was er wel een attractie dicht, iets met Tours ofzo.
Voor de rest waren er geen attracties dicht. Wel een paar nieuwe attracties, die gaan eind van deze zomer open, er komt een gedeelte ToyStory in het Walt Disney park.
Buzz Lightyear niet gedaan inderdaad, er stond om half 11 al een wachtrij van anderhalf uur! De volgende keer dan maar.
_Marjon_ schreef:Efteling ben ik zoo op uitgekeken. Ga daar echt alleen nog maar heen vanwege de leuke mensen die ook een abonnement hebben. Alle mensen waar ik mee naar Disney was laatst ken ik van de Efteling. Van alle parken vind ik Disneyland (het resort dan) toch het allerleukst.