Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_karin_ schreef:Ik ga over precies een week heen!
Vriendin van mij zit in een appartementje in Medulin, moeten ze om 2200 stil zijn 's avonds1e keer waarschuwing, 2e keer eruitgezet..
Blij dat wij in een chaletje gaan.
_Gargamel_ schreef:ik ben er al weer 2 week weer.
ik mis het nu alweer. die 2 weekjes gaan dan echt zoo snel voorbij! daar was het nog harstikke warm weerwe zijn nu voor de 5e keer naar kroatie geweest en ook naar dezelfde camping.
lekker saai hehaha. als het maar leuk blijft toch?
camping heet Camping Bi Village in Fazana echt een hele leuke camping
voor de gene die nog gaan, veel plezier en geniet ervan! voor je het weet is het alweer voorbij!
Dionnee schreef:Ik zit intussen al 2 weken in kroatie,m weet niet precies waar ik allemaal geweest ben mr ben op dit moment in Vis, Hvar was t allerleukst en Cavtat was wel grappig. Ander stadje was ook leuk maar weet niet meer hoe die heet! Vet droog trouwens hier die namen, zag net een bord met erop de plaats Ku.tEn we lagen gister in echt ene prachtige baai waar we stil lagen met de jetski toen die het niet meer deed, mr gelukkig zijn zee ons op komen pikken haha. Ik ga weer bye
Laura_ schreef:_Gargamel_ schreef:ik ben er al weer 2 week weer.
ik mis het nu alweer. die 2 weekjes gaan dan echt zoo snel voorbij! daar was het nog harstikke warm weerwe zijn nu voor de 5e keer naar kroatie geweest en ook naar dezelfde camping.
lekker saai hehaha. als het maar leuk blijft toch?
camping heet Camping Bi Village in Fazana echt een hele leuke camping
voor de gene die nog gaan, veel plezier en geniet ervan! voor je het weet is het alweer voorbij!
wat ''toevallig''
ik vertrek vrijdag naar kroatie en ga ook naar die camping.. maar dan in de huisjes..
Leuk om te horen dat het een leuke camping is