kijk is in de oude stad! in de straat socrateus heb je allemaal "nep" winkeltjes. Al moetik zeggen dat ik 22 euro voor een net g-star nogbest wel veel vind....
ik weet het nog goed, omdat ik het een leuk shirt vbond voor mn vriend, maar precies het zelfde shirt, maar dan met puma ipv gstar, was 12 euro.
en 22 euro voor een nepshirt (van matige kwaliteit, zit zelf in de kleding dus voel wel het verschil tussen goede en mindergoede kwalilteit) vond ik veel te veel. Gelukkig mn vriend ook, en zijn we er hard voorbij gelopen.
ben weer terug in koude kikkerlandje. we hadden geen nacht vlucht omdat zo groot vliegtuig niet mocht landen midden in de nacht. dus gister om half 7 gingen we terug. *verslag komt nog*
Hier een berichtje vanuit Malia!!! (kreta). Het is hier echt superdepuper! En de temperaturen alhelemaal om over naar huis te schrijven...of naar bokt.
@marja: binnenkort? waar dan in Griekenland en wat ga je er doen? Het seizoen begint zo`n beetje op zijn einde te lopen, dus ik ben wel benieuwd wat voor werk je in gedachten hebt.
heey had dit topic nog nooit gezien maarja ik ben net terug van kreta we zijn naar malia geweest. niet echt in malia maar op dat stukje tussen malia en stalis in zegmaar:D ik vond het weer super we zijn daar voor de 7e keer geweest ofzo maar het gaat nooit vervelen:D we willen gewoon naar schiphol rijden en weer teruggaan zo erg missen we het