Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Majanga schreef:Hihi doom ik ga ook naar de kapper voordat ik met vakantie ga.
Doe ik eigenlijk altijd, als de zon dan niet schijnt zit mijn haar iig goed

Majanga schreef:Ja er stond bij de omschrijving van de camping dat er genoeg rijmogelijkheden in de buurt waren.
Dus als ik daar ben kijk ik wel hoe of wat.
Als er meer mensen uit regio Porec gaan rijden in dezelfde periode kunnen we wel een meeting houden
Majanga schreef:Ja er stond bij de omschrijving van de camping dat er genoeg rijmogelijkheden in de buurt waren.
Dus als ik daar ben kijk ik wel hoe of wat.
Als er meer mensen uit regio Porec gaan rijden in dezelfde periode kunnen we wel een meeting houden
en buiten de camping schijnt een soort manege te zijn..
terorita schreef:rijden daar stelt niet veel voor hoor, vond ik..
goed was wel ff leuk kunt daar eigenlijk het water niet in.
nog 3 weekjes dan zit ik d'r , en met dat takke weer hier,
gaat dat aftellen wel erg langzaam
Tenminste dat was vorig jaar nog wel zo.. Al wordt het elk jaar wel steeds een beetje duurder. Maarja het wordt ook steeds toeristischer he!
In die periode was het echt onwijs goedkoop, de prijzen zijn inmiddels wel vertienvoudigt maar steld nog zeer weinig voor. 

Verder is het gewoon onwijs leuk dat je vanaf de camping lopend zo in het dorpje bent. Daar zijn allemaal leuke kraampjes en restaurantjes. Verder zijn er genoeg leuke plaatsjes in de buurt om gewoon eens heen te gaan. In de meeste plaatsjes heb je wel van die markten met kraampjes waar je vanalles kunt kopen. Altijd erg gezellig