Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eergisteren hebben mijn zusje en vriend een tochtje door de omgeving gemaakt op de Homeplace ranch waar dochterlief werkt. Scum schreef:Ik ben gisteren teruggekomen uit amerika/Canada.
Balance; waar in Alberta woon je ergens?
eevita schreef:ja dat is nu heh, de stampede, ben benieuwd hoe ze t nu heeft, ik wil er ook nog eens naar toe
Scum schreef:Zitten er veel Jappen?
MiekeB schreef:Wij zitten in Alberta op het moment. Nu nog in Banff (mooi!!), we vertrekken vandaag richting Taber, vrienden opzoeken.
eevita schreef:ja dat is nu heh, de stampede, ben benieuwd hoe ze t nu heeft, ik wil er ook nog eens naar toe

Echt vervelend.. Ik heb al wel besloten dat ik mijn verplichte buitenlandse stage in Canada ga doen
balance schreef:Wild-card rodeo, is dat iets anders dan de chuckwagon races MiekeB? Lijkt me wel want anders zou het cart i.p.v. card zijn toch?
) ik zit nog in Canada
bij famillie erg leuk allemaal. Ik was vorige week in Olds Alberta,, ook naar de stampede in Calgary geweest donderdag.. en ik ben naar de Rockies geweest bij Banff,, en er een ''buitenritje'' gemaakt,, erg lleuk:D ook gewandeld door de bergen en met een gondel naar beneden,, en gezwommen en naar de veemarkt geweest,, je hebt er een boel cowboys enzoo het was super leuk,, ik ga er zeker vaker heen:D
) maar vond het aan de andere kant wel wat leuker eigenlijk haha en veel mooier!