JorisDy schreef:We gaan in voorjaarsvakantie na achenkirch. heel klein in Oostenrijk
achenkirch ben k een aantal jaar geleden nog geweest. ik vond het best een leuk gebied!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JorisDy schreef:We gaan in voorjaarsvakantie na achenkirch. heel klein in Oostenrijk

capopjekop schreef:Ik ben ook al aan het aftellen. Wij gaan voor het 7/8e jaar naar st Johann in tirol.
) naar Davos, in zwitserland
ben er vroeger n jaar of 6 achter elkaar heen geweest, toen 3 jaar wat anders en nu weer terug, heb dr in ieder geval wel zin in !

Dyyy schreef:Ik denk dat ik in 2008 ook weer op wintersport ga. Ik wilde eigelijk in 2007 gaan maar dan ga ik naar Las Vegas.
er ligt sneeuw!!
dit komt vast wel goed
Soda schreef:Mijn zusje vertelde dat ze in Zwitserland nu weer bang zijn dat er teveel sneeuw gaat vallen. Die Zwitsers weten ook niet wat ze willen he?
vind ik ook best een plan...scheelt weer een paar dagen school! Soda schreef:Mijn zusje vertelde dat ze in Zwitserland nu weer bang zijn dat er teveel sneeuw gaat vallen. Die Zwitsers weten ook niet wat ze willen he?
. joeppppiii. ik sommige dorpen ligt nu echt al 50 cm. gaat snel jo na 1 nachtje sneeuw. Hopelijk blijft het liggen! 
Dat is het lekkerste, overdag een stralende zon, en 's nachts een lekker vers laagje sneeuw.