Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Helaas hoop kringlopen zitten behoorlijk vol en nemen op het moment alleen spullen aan die vaak voor hun interessant zijn om snel te verkopen.
. Het gaat vooral om de rest wat niet mee kan maar ook niet best genoeg meer om weg te geven. Kringloop winkels willen het idd meest goede spul ook niet echt hebben. Geprobeerd te verkopen voor echt heel weinig. daarna gratis weggeven, kringloop maar nope
geen speelgoed, geen knuffels, geen heel goede kasten, beker, glaswerk, lampen, sneeuwkettingen ongebruikt gewoon eigenlijk niks.
zelfs met geld bij blieven ze het niet want geen plek het zit propvol. Er gaat weinig weg bij ze want die mensen hebben er geen geld meer voor. En die wel geld hebben willen geen gebruikt spul hebben.
En het kost een enorme bak tijd ook. Als ik een bedrijf kan vinden die het voor me wil doen graag. Dan houd ik energie over voor andere dingen die ook moeten gebeuren. Anders moet ik het toch zelf doen. In een straal van 75 km zit er niks
karuna schreef:Ik doe mijn best (hoewel het geld kost wat ik eigenlijk niet kan missen) een bedrijf of instantie te vinden die als de opslag spullen weg zijn het tweedehands winkel en naar de stort spul voor me kan inladen, meenemen en afvoeren. Dat valt nog best tegen. Genoeg bedrijven maar weinig tot geen die kunnen, willen of zo duur zijn dat het echt te veel is. Hopelijk vind ik er nog een. Dat zou me fysiek in ieder geval helpen. Anders moet ik het echt zelf doen met mijn bestelbusje en een extra handje hulp.
maar dezen zijn net te breed (en mogen dus niet geplaatst worden) en kan ik dan alleen vanaf een hoge zijkant vullen.
De eerste die ze gaven was ook met alles inpakken terwijl ik daar niet om gevraagd had. De uiteindelijke offerte waarin ik alles zou inpakken met dozen was toen 2500 euro hoger dan de oorspronkelijke offerte. En de communicatie liep daar zo moeizaam mee
dat gaf geen vertrouwen zullen we maar zeggen.
prompter schreef:Containers van 3-4 kuub zijn niet breder dan een gewone personenauto, die moeten gewoon passen in een straat waar ook auto's geparkeerd mogen worden?
wat een meer dan propvolle dag vandaag. Ik ben gesloopt, kan niet echt meer lopen maar het is redelijk gelukt wat moest. Helaas morgen maar een halve dag oppas voor de oude dame. Maar ja het is niet anders.

. Sterkte de komende dagen!