Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Egypte is wel nice om te snorkelen! Niet gekozen voor een snorkelmasker?
x_Jeanine_x schreef:Duiken met zo'n easybreath kan ook niet en met snorkelen ga ik vaak al dieper dan iemand anders
Earth schreef:x_Jeanine_x schreef:Duiken met zo'n easybreath kan ook niet en met snorkelen ga ik vaak al dieper dan iemand anders
Ja ik bedoel ook dieper duiken tijdens het snorkelen![]()
Ik kan dus al bijna niet een meter onder water met mn oren, dan worden ze echt heel boos
Zo jammer want ik vind het duiken echt heel tof, omdat ik de onderwaterwereld echt fascinerend vind
![]()
Ik hoop zo dat ik iets van een haai ga zien, het liefst de walvishaai, maar dat is dan wel een uitdaging want die zitten meestal wel wat verder van de kust.
Vanmorgen moest ik naar de tandarts en ik vind dat niet meer zo leuk, dus ik voelde me echt alles behalve ontspannen. Toen ben ik ook maar gaan dagdromen over de vakantieToen werd ik wel weer relaxed
En wij zijn ook niet van het all in, uit eten is juist een onderdeel van onze vakantie.Gezien mijn gezondheid heb ik de laatste jaren wel gekozen voor een hotel met restaurant, dat als ik moe ben, we gewoon daar kunnen eten.
Napie schreef:Voor degene die met partner reizen: hebben jullie dit ook? Mijn partner en ook mijn ex man doen niet aan vakantievoorpret. Oké, hij kiest vaak de locatie uit en soms wel of soms niet het hotel. Wat betreft uitstapjes of iets verdiepen in het land of de omgeving, krijg ik echt nul respons. Hij heeft echt geen idee wat hij wil zien of heen wil. Ik stimuleer het wel. Hij vind het wel best want hij weet dat ik de mooie plekjes wel weet maar soms krijg ik gemopper dat de afstand van rijden of het lopen ter plekke hem toch tegen viel. Bij vriendinnen hoor ik vaak dat ze hetzelfde ervaren. Ben benieuwd
Earth schreef:Leuk dat je naar Usa ook gaat Roosjenat, houd er wel rekening mee dat in mid Amerika het in die tijd tornadoseizoen isTenzij je daar juist iets van mee wil krijgen
![]()
En ik ben oprecht benieuwd wat je in Dubai gaat doen. Dat trekt mij zo niet, maar misschien mis ik wat er te doen valt hoor
Napie schreef:Voor degene die met partner reizen: hebben jullie dit ook? Mijn partner en ook mijn ex man doen niet aan vakantievoorpret. Oké, hij kiest vaak de locatie uit en soms wel of soms niet het hotel. Wat betreft uitstapjes of iets verdiepen in het land of de omgeving, krijg ik echt nul respons. Hij heeft echt geen idee wat hij wil zien of heen wil. Ik stimuleer het wel. Hij vind het wel best want hij weet dat ik de mooie plekjes wel weet maar soms krijg ik gemopper dat de afstand van rijden of het lopen ter plekke hem toch tegen viel. Bij vriendinnen hoor ik vaak dat ze hetzelfde ervaren. Ben benieuwd