Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Net even gekeken, voor mijn komende vlucht (Wizz Air) is een extra beenruimte stoel €24 pp per stoel
mvdende schreef:Volgens mij is LadyMadonna bijna de enige in dit topic die niet mieptLadyMadonna schreef:Klopt. Ik kies geen stoel, zie wel waar ze me neer planten. Risico us dat m’n man en ik dan apart zitten... ach, die 1,5 uur overleef ik ook wel weer
Maar dan dus ook niet miepen dat degene voor jou zn stoel naar achteren zet....
verootjoo schreef:Esther_ schreef:Ik heb lange benen en zit dus meestal klem. De laatste keer daarom comfortklasse geboekt, want we moesten 9 uur vliegen in de nacht. Zit er een lang iemand achter mij die de stoel zelf wel naar achteren doet, maar niet wil dat ik mijn stoel in de nacht naar achter doe. Dan kan ik echt gefrustreerd raken. En dan om 6.00 zegge, nu kun je je stoel wel naar achteren doen hoor...
Oh wow... Maar heb je dan ook echt de hele nacht niet je stoel naar achter gedaan? Ik zou dan toch echt heel pissig worden en wel die stoel naar achter doen hoor
mvdende schreef:LadyMadonna schreef:Klopt. Ik kies geen stoel, zie wel waar ze me neer planten. Risico us dat m’n man en ik dan apart zitten... ach, die 1,5 uur overleef ik ook wel weer
Maar dan dus ook niet miepen dat degene voor jou zn stoel naar achteren zet....
Marie_Anne schreef:Ik vind vliegen juist leuk
Doutz16 schreef:Hoe denken jullie over te dikke mensen in het vliegtuig? Vinden jullie dat die ook 2 stoelen moeten boeken als 1 stoel amper voldoende is of de naaste passagiers er last van hebben?
Doutz16 schreef:Hoe denken jullie over te dikke mensen in het vliegtuig? Vinden jullie dat die ook 2 stoelen moeten boeken als 1 stoel amper voldoende is of de naaste passagiers er last van hebben?
LadyMadonna schreef:Nog 1: welke armsteun gebruik je?