zijn aardig prijzig die krengen xD.Mijn broer was zo lief om alles wat hij begreep in het geel te omcirkelen
.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kasmir schreef:Ja ik wil eigenlijk ook nog een echte ijslandse truizijn aardig prijzig die krengen xD.
Mijn broer was zo lief om alles wat hij begreep in het geel te omcirkelen.
[ [url=m/Tjk2Ep.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de winkel in Álafoss zelf patroon uitgezocht en wol in mijn mandje gemikt. Met hulp van een vriendin die mee was en breit. Haar mams had even geen projectje dus haar lieve mams heeft toen mijn trui gebreid. Die trui stond je prima, maar was geloof ik wel een mannenpatroontje. 

lijkt me heerlijk zitten. Leuk dat je in de krant staat, je wordt nog beroemd! Ik ben net terug van vakantie in Zweden, ik vind het zeker niet duurder, een beetje vergelijkbaar. Het enige is om er te komen dat kost wel veel geld (boot en veel km)maar wat is het er heerlijk. Jammer genoeg niet paardgereden.

. We zijn overeengekomen dat ik voornamelijk zelfstudie ga doen (Flo kan me helpen met de uitspraak) en dan wordt ik af en toe getest.
Kasmir schreef:IJslandse trui is heel tof, anderzijds staat dat wel weer een beetje suf als ik straks Baileigh deze kant op haal en in m'n westernzadel ga zitten op m'n tinker
[ Video ]
xLaraaj schreef:Kasmir schreef:IJslandse trui is heel tof, anderzijds staat dat wel weer een beetje suf als ik straks Baileigh deze kant op haal en in m'n westernzadel ga zitten op m'n tinker
[ Video ]
Is het dan al beslist dat je er blijft?
gabyfedde schreef:Kasmir schreef:Loop ook heerlijk hier in m'n fjallraven broeken rond
Ja... Fjällräven zijn fijne broeken. Maar ik vind ze (zelfs in de outlet in Örnsköldsvik) veel te duur

xLaraaj schreef:Is het dan al beslist dat je er blijft?