Dacht ik al, maar vanaf de kust is lang niet al het moois te bereiken met de auto.
Wel Tsavo en amboseli. Amboseli vind ik zelf geweldig! Je kan daar ook de Kilimanjaro zien. Is een van de mooiste parken.
In Naivasha kan je paardrijden. Naivasha is wel mooi maar niet van nature een echt wildlife park. Alle dieren zijn daar uitgezet voor de film out of africa die daar opgenomen is.
En in naivasha heb je savonds en snachts idioot veel muggen aangezien ze daar een muggensoort hebben uitgezet om de malariamug te bestrijden. Malaria krijg je daar niet maar die muggen bleken zo dominant dat er nu veel te veel zijn en je savonds amper met elkaar kan praten omdat je niet boven het geluid van de muggen uitkomt

Maar als je een accommodatie binnen hebt is dat geen probleem.
Het is daar wel heel mooi vanaf het water!
Je kan evt wat binnenlandse vluchten nemen en dan bv naar masai mara, ook een van de mooiste parken. Daar kun je de trek van de dieren zien over de rivier als je in de juiste tijd bent. Enorm gaaf!
Verder is nog mooi; lake nakuru, aberdare, mount kenya park, mount Meru, Nairobi nationaal park is ook heel mooi en evt te combineren met het baby olifantjes weeshuis.
Maar als je aan de auto gekluisterd bent wordt het wel heel veel rijden. Ik zou voor de binnenlandse vluchten gaan.