Zwarte cross 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Zwarte cross 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:28

Volbeat was gaaf gisteren!
Stonden mooi vooraan. Wel 3 ruzies vlak om ons heen.

Vandaag een vrijkaart. Maar pas na 4 uur word het intressant voor ons eigenlijk. Geloof dat zusje vandaag wel meegaat in rolstoel.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:35

M’n eerste ervaring was positief. Tijd vloog, het was heel relaxt. Hebben veel in het gras gezeten met een hapje en drankje. De speciaalklasse was leuk om te zien en verder vond ik de dansvloer het fijnste podium. Weet niet of ik nog een keer zou gaan, maar wel leuk om een keer mee te maken.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:25

Weet iemand of er vandaag nog kluisjes beschikbaar zijn?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 21:18

Dagje vandaag
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 21:53

Ik ga morgen. Zin in!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 00:08

Veel plezier wij zijn weer thuis. Nu douchen al het stof uit alle kieren.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 01:01

Ik lig ook weer in Mn tentje. Laatste nachtje. Voor mij was t echt eens maar nooit weer.

Dirty daddys waren echt top!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 09:48

Nimber hoe zo nooit meer?

Gister goed moeten schrobben om schoon te worden. Zand zat overal. Gezellig gehad. Bus vandaag leeghalen. Toch beetje geroostert ondanks het goede smeren bij mijn voorkant klein stukje.

O ja en de blagenparadijs uitdaging twee keer overwonnen. Tweede suikerspin netjes zelf betaald :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 17:24

linnnh schreef:
Ik zag net een caravan voorbij komen met achterop: "Lach maar, je dochter heeft hier ook gelegen." :') :')

Jaaaa die kwamen we ook tegen!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:04

Hier nog aan het wachten op de undercover van ACDC, ff bij de rauwe jappels geweest wat een helden haha.

Daarna misschien een biertje in de wipe out op de camping en anders houd het wel een beetje op... -O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:22

Ik had nog iemand die geen Bokker was en het via via gehoord had. Ze kwam onder begeleiding vam sfeerbeheer naar de kraam :') Heb haar uiteindelijk toch maar wel een suikerspin gegeven. Vond het anders zo sneu :+

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:59

zo, wij zijn weer thuis, kon niet wachten om onder de douche te springen, man man wat een stofbende :D

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:31

Karuna, niets voor mij. Wij waren met 12 man, na de eerste avond zijn er al 2 vertrokken.

Donderdagavond dus 1 van ons die per ongeluk in een opstootje terecht kwam en ook per ongeluk een flinke tik mee kreeg en bij de EHBO belande met gekneusde ribben.

Op de camping pleurde er een dronken gast op mijn tent, scheur erin. Gelukkig was t droog.

Tent naast ons ( onbekende dames) gingen naar de wc lag er ineens een naakte wildvreemde man in hun tent, die had wel trek in ze.
Vrijdag ging wel zonder bijzondere dingen, wel t 1 aan ander uit tenten gestolen maar goed niet echt waardevol, wel dingen zoals stoelen.

Gisteravond trok er een groepje dwars over en door tenten heen. Kapot scheuren, stoelen gooien en tentstokken breken, wij gelukkig geen schade, wel zijn 2 van onze stoelen gegooid maar terug gehaald.

Maar achter ons flink toegetakelde tenten.

Cross was gaaaf te zien, sommige optredens ook echt heel leuk.

Door alle boven genoemde punten. De stofbende, de ellende met de douche enzo zeg ik nooit meer. Gewoon niets voor mij.
Ik hou t wel bij tentfeesten, concerten enzo.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:40

Wat jammer Nimber... dan zou ik er ook klaar mee zijn geweest.
Ik sta altijd op een camping een stukkie verderop, daar gebeuren dit soort capriolen niet echt. Het is vrij rustig en je kan ‘s nachts redelijk slapen.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 06:10

Jeetje nimber, dat is wel logisch dan ja.
Ik ben gisteren geweest, was blij dat ik kon douchen hahah. Volgend jaar ga ik wel weer een heel weekend. Heb toch het idee dat ik onwijs veel gemist heb nu

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:49

Ik vond het heel leuk voor een dagje. Zou zeker nog een keer gaan. Maar dan mag het voor mij wel wat minder warm... Pff
Ben nog op zoek gegaan naar een. Suikerspin. Daar had ik echt zin in. Maar helaas niet gevonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:55

Iig veel minder stoffig :') Mijn longen vonden dat echt niet leuk.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:22

Zelfs mijn longen vonden het niet echt leuk, en dan heb verder helemaal geen longziekte oid. Ik was echt smerig, zwart douchewater :D
Wat ik echt typisch ZC vind, de onverwachte gesprekken met onbekenden, zo leuk altijd :D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:20

Wij zijn gisteravond naar huis gereden. We zouden eigenlijk vandaag gaan maar we hadden het gehad en hadden zo goed als niks gedronken.
Wel is het de laatste keer geweest voor ons. We zijn inmiddels 30 en ik ben nu zo vaak geweest dat ik zoveel heb zien veranderen wat niet meer zo bij mij (ons) past.
De enorme massaliteit, de stampmuziek waar ik niet zo van hou. Overal in de rij staan, prijzen die omhoog zijn gegaan. Logisch, het past zich aan aan de vraag van de bezoeker.
Een zeer mooi weekend gehad maar voor ons is het nu genoeg :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:52

Suikerspin met sfeerbeheer. Info niet van mij hihi. Ik heb mijn mond gehouden alleen de bewaakjuf wilde toch weten hoe en wat. Hihi

Dat is ellendig op de camping dan. Ook niet echt gebruikelijk. Tenten slopen bewust. Hoort niet.naakte man is gewoon krankjorem.
Stampmuziek niet gehoord voldoende keuze in muziek gelukkig. Meer westerlingen zeker.ook bij bewaking en sfeer beheer.

Wel een acefietje gehad met een beveiliger. Backstage bij rennerskwartier. Die wilde shirt van gv afpakken. Mocht ie niet dragen vond ie. Was erg oud zc beveiligersshirt. Moest ie dan maar binnenstebuiten dragen. Eenmaal weer op terrein vroeg organisatie waarom hij zijn shirt had omgekeerd. Was onzin dus weer gewoon gedaan.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:37

Jeetje Nimber! Dat is niet leuk idd. Wij stonden nooit op de ZC camping maar ergens in de buurt. Daar idd nooit gedoe gehad.

Nou ja Karuna, wat een geneuzel over GV zijn shirt. Wel lollig dat hij het daarna wel weer gewoon aan mocht :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:20

Ik stond op het caravan terrein, daar eigenlijk helemaal geen problemen gehad. Alleen het krukje om mee de caravan in te stappen is gejat :+

Hier een "westerling", eerlijk gezegd beetje jammer dat wij blijkbaar niet zo "gewenst" zijn. Beetje sterk woord bedoel het minder heftig. Van ons zal je geen problemen krijgen maar al met al zal er altijd wel iemand over een kam geschoren worden.

Hier sinds vanmiddag thuis en een mooi weekend gehad, liever vies van het stof als de bagger bende die er normaal is. Ze kunnen aan beide tenslotte weinig doen.

Vind de donderdag wel altijd het mooiste gezien het lage aantal mensen dat er dan is. Vindt het aanbod qua muziek ook wat minder worden, snap wel dat ze aanpassen naar vraag maar bij de coverband van acdc werd het geluid op een gegevens moment echt storend overheerst door die (vind ik dan) vreselijke dreunende bass van (mental theo? Iets in die trant dacht ik) uit de megatent.

Zulke muziek hoeft van mij persoonlijk niet, vindt het ook niet zo bij de uitstraling van de cross passen, maar snap dat er mensen zijn die het mooi vinden en er voor komen!

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:27

Yltje schreef:
Vind de donderdag wel altijd het mooiste gezien het lage aantal mensen dat er dan is. Vindt het aanbod qua muziek ook wat minder worden, snap wel dat ze aanpassen naar vraag maar bij de coverband van acdc werd het geluid op een gegevens moment echt storend overheerst door die (vind ik dan) vreselijke dreunende bass van (mental theo? Iets in die trant dacht ik) uit de megatent.

Zulke muziek hoeft van mij persoonlijk niet, vindt het ook niet zo bij de uitstraling van de cross passen, maar snap dat er mensen zijn die het mooi vinden en er voor komen!

:j dit dus!
En wij hebben ook geen gedoe gehad bij de tent, gelukkig. Heel jammer dat dat soort dingen gebeuren!

Er gaat een filmpje over internet met 2 auto’s naast elkaar die blikjes bier doorgeven.
Wij zaten op de heenweg niet achter hen maar achter 3 andere auto’s die dit deden. Met 140 km/h naast elkaar en blikjes bier doorgegeven door een bestuurder (bestelbusje) naar de auto’s links van hem. Ik ben best voor gekkigheid en rare dingen maar dit was echt levensgevaarlijk!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:58

Dat is ook krankzinnig.

Maar wat ik bedoel met uit het westen. Hier in het oosten ben je ondanks dat je zat bent aardig tegen elkaar en doe je niet hysterisch stoer omdat je denkt dat dat moet op de zwarte cross. Hoe kan ik dat het beste uitleggen. Je hebt mensen die echt zijn en mensen die nep dingen doen omdat ze denken dat dat lollig is want de boeren doen dat ook. Een uitspraak die ik dit weekend wel vaker heb gehoord. Uitgesproken met een accent duidelijk west van nl. Met bijbehorend idioot gedrag. Dat zijn ook diegene waar ik als rolstoeler wel wat last van heb gehad.

Dat is gewoon serieus heel jammer, dat zijn ook meestal de rotzooitrappers en eikels. Maar ja hoe voorkom je dat? Vrijdag was heerlijk, gv nu voor het eerst ook op vrijdag en dat bevalt hem wel.

Ik kwam net tegen 4 nog een paar trekkers tegen in rozendaal met caravans. Die moesten nog naar leersum

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:05

Ik heb een super leuk weekend gehad, donderdag en vandaag weer naar huis.
Voor de oudere jongere kan ik Grasnapolsky aanraden. Netjes geregeld, niets mis mee. Beetje ruimte in en om de tent, geen doordetentvallendemensen, er niets van ons ‘geleend’. ‘S ochtends goed ontbijt en je kon er even lekker bijkomen in hotel als je even rust wilde en je kon er bier in fles kopen (de beugels). Beter dan bier uit plastic glazen.

Verder veel gezien en gehoord, alles wat we wilden. Alleen 1 theatersessie ging niet door, omdat de tribune dreigde in te storten.

Dus dikke vette prima!