Ik heb inmiddels kaarten kunnen bemahtigen via familie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yltje schreef:Mijn eerste jaar was 2015, als in, met die enorme storm en bagger.
Barramundi schreef:Yltje schreef:Mijn eerste jaar was 2015, als in, met die enorme storm en bagger.
Ohh... die storm ja!! Komt weer helemaal terug nu. Wij overnachtten altijd in de crossbus (touringcar) en wij waren naar binnen gevlucht om de ergste storm af te wachten en op een gegeven moment een windstoot... de bus had moeite om op zijn plek te blijven.. had toen zo te doen met iedereen die in een tentje sliep (en die dus geen tent meer had).
Ben wel jaloers op jullie allemaal hoor! Ik ga vanaf hier meegenieten (en het heel erg missen!!!)
Animal schreef:Ik ben gisteren al langs geweest om caravan, voortent en tent te plaatsen waar ik samen slaap met een collega die vanaf morgen begint met opbouwen. Het staat bijna allemaal al! Er staat meer dan de maandagavond na de Zwarte Cross. Dat afbreken gaat zo snel!
desi92 schreef:Animal schreef:Ik ben gisteren al langs geweest om caravan, voortent en tent te plaatsen waar ik samen slaap met een collega die vanaf morgen begint met opbouwen. Het staat bijna allemaal al! Er staat meer dan de maandagavond na de Zwarte Cross. Dat afbreken gaat zo snel!
Was het al druk op crewcamping?
Ik zet de camper morgen neer
desi92 schreef:Animal schreef:Ik ben gisteren al langs geweest om caravan, voortent en tent te plaatsen waar ik samen slaap met een collega die vanaf morgen begint met opbouwen. Het staat bijna allemaal al! Er staat meer dan de maandagavond na de Zwarte Cross. Dat afbreken gaat zo snel!
Was het al druk op crewcamping?
Ik zet de camper morgen neer