Ik heb de mijne nog van vorig jaar, die heb ik mooi gehouden
Kon hem ook terug brengen voor 1000Y, maar ik ging sowieso nog terug dus ik dacht doeg, die houd ik mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb de mijne nog van vorig jaar, die heb ik mooi gehouden
Kon hem ook terug brengen voor 1000Y, maar ik ging sowieso nog terug dus ik dacht doeg, die houd ik mooi

ik zou lekker voor de 'minder kopzorgen' optie gaan.
). Maar ik hoor zoveel verschillende dingen dat ik het niet meer zo goed weet, hahahaha. Ergens is het ook onzin, maar omdat ik voor het eerst alleen vlieg vind ik het wel spannend ofzo
dat lijkt mij juist ook wel weer relaxed.
De school gaat er toch niks meer mee doen, dus hopelijk valt daar wat mee te regelen. 
van het weekend maar echt even doen voor het geval ik in een vuilnisbak moet slapen.
Via SAS zijn ze nu ineens redelijk stuk duurder, FML
In een 747-8
Dus hebben we voor een andere gekozen.
Zin an

75 euro per nacht. Kyoto vonden wij minder fijn dan Toyko, maar wij het huis maakte het allemaal wat minder, wel heel mooi alle tempels daar. Fushimi Inari-Taisha Shrine was heel mooi, als via de verkeerde kant omhoog gaat is het heel mooi, en kom je op de terug weg geen toeristen tegen. Bamboe bos is ook een aanrader. Maar als je voor de eerste keer gaat raad ik Tokyo zelf aan, zo veel te zien. Voor onze vlucht hebben wij 700 euro neergeteld. XiiaaooNaa schreef:Wat gaaf dat jullie gaan zeg! Mijn vriend en ik willen ook ooit zo graag naar Japan!!
Zou ik mogen vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn aan de vluchtkosten + verblijf?