Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moOby schreef:Ik ben net terug van 2 weken groepsreis backpacken in thailand. Nu lijkt het me erg leuk om volgend jaar alleen of met 1 vriendin te gaan. Nu vroeg ik me af welk een goede / veilige bestemming is hiervoor. Ik ben dan nog maar 19 jaar en veel reiservaring heb ik niet. Goed weer vind ik belangrijk en gezellige hostels waar ik veel nieuwe mensen kan ontmoeten ook.
verder zijn er zoooooveel backpackers dat je nooit alleen bent
Engels maar helpen je graag de weg te vinden.moOby schreef:Ik ben net terug van 2 weken groepsreis backpacken in thailand. Nu lijkt het me erg leuk om volgend jaar alleen of met 1 vriendin te gaan. Nu vroeg ik me af welk een goede / veilige bestemming is hiervoor. Ik ben dan nog maar 19 jaar en veel reiservaring heb ik niet. Goed weer vind ik belangrijk en gezellige hostels waar ik veel nieuwe mensen kan ontmoeten ook.
nu flink sparen. 1/3 is sparen 2/3 voor uitjes, uit eten, kleding etc.kosseh schreef:Hey, kom even binnen vallen.
Ik ga over twee weken 3 weken interrailen door oost en midde europa. Nu twijfel ik of ik een 50 of 60 liter back pack mee moet nemen.
Hoef kwa slaapspullen alleen een lakenslaapzak mee te nemen. Rest is voor kleding enzo. Wat denken jullie?
Al vond hij Bangkok ook gaaf.
. $40 p.n...en dan nog je vliegtickets.
(3/4 weken)
.
.
.
.
.
. Dus om de pixels zou ik het niet doen! (Om aan te geven, het verschil in pixels is namelijk 5456x3632 tegenover 6000x4000 pixels).
.
. Als ik op reis ga neem ik deze spullen ook mee, omdat ik ook zelf werk kan maken en dit kan verkopen aan mijn opdrachtgever. Ik kan dus echt niet zonder, maar als dat wel kon dan had ik zelf zeker wel voor zo'n Sony modelletje gegaan
. Scheelt heel veel gesleep en heel veel ruimte
.