Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elke dag ga ik tellen hoelang het nog duurt. Ook ben ik langzamerhand in gedachte kleding aan het samenstellen in mijn hoofd en boodschappenlijstjes aan het maken. 
heb in 2010,2011 en 2012 op de camping gestaan en vorig jaar alleen op zondag geweest. Vond het na mijn drie camping jaren wel weer effe mooi geweest en de jaren daarna was ik op vakantie tijdens de zwarte cross. Misschien dat ik dit jaar op zaterdag een dagje ga maar moet nog even kijken i.v.m werk. Voor degene die gaan: héél veel plezier
. Degene waarmee ik heen zou gaan kan door medische omstandigheden toch niet mee
Dus mocht iemand nog interesse hebben in twee campingtickets voor het hele weekend stuur mij even een berichtje.
wel een vriendin zo gek kunnen krijgen mee te gaan, maar zijn nu samen in een flinke jongens groep 
)om in ieder geval te checken of de tent nog wel heel was, en gelijk even kunnen bedenken wat handig is om mee te nemen, maar tips zijn altijd welkom. 
desi92 schreef:Sastaic schreef:Zijn er nog baantjes beschikbaar voor de zc? (A)
Volgende week vergadering vanuit de feestfabriek. Zal eens vragen maar ik vermoed dat ze genoeg mensen hebben