Bokkers in Engeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bumblehorse

Re: Bokkers in Engeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 14:20

Nog een 3tal weekjes en dan vertrek ik weer naar daar. Heb al een lijstje meegekregen om mee te nemen :P

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:24

Haha ik ga over 2/3 weken juist weer even naar Nederland :) We gaan blijkbaar toch met de auto.
Wel leuk! Heb je er zin in?

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:30

Leuk hoor :)

Ik ga 1 tot 7 Augustus naar Nederland, twee pups ophalen <3

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:33

Ohhh ik wil ook weer een hond -O- M'n moeder zei vorige week "als je een hondje neemt, kun je hem als jij aan het werk bent gewoon bij die opvang brengen" (er zit echt precies naast mijn kantoor een soort kennel voor dagopvang) en sindsdien krijg ik het niet uit m'n hoofd :') Ben er nog niet uit of ik het zielig zou vinden, we zouden het op zich wel kunnen betalen namelijk.

Wat voor pups ga je ophalen? :D

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:40

Oh leuk puppy's :D
mijn mams komt in Augustus even over, en misschien vraag ik haar wel of ze mijn hond mee kan nemen :) (die woont nu tijdelijk daar omdat ik haar op mijn vorige werk niet kon houden, nu weer wel :j )

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 14:42

Zeker zin in! Eulogy, 26 juli zijn we trouwens in Bristol ;)

Oh puppies! Ik wil ook een hondje, maar is nog wat te vroeg en thuis mag het niet helaas :(
Mijn moeder heeft nu wel een maltezer hondje. Super schattig ding, maar kan nog wel wat opvoeding gebruiken :p

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:43

Twee rescues uit roemenie, komen een dezer dagen naar Nederland bij mijn ouders (als gastgezin) en dan gaan ze in Augustus met mij mee. Het lijkt op dit moment een beetje op iets mastin/lab/herder achtigs. Maar wat er precies in zit weet ik niet (als pupjes van enkele weken over het hek van de opvang gegooid)

Zal eens kijken of ik vanmiddag een foto kan vinden :) Can't wait!!! Ik mis de honden

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 14:47

Oh Bumblehorse, 2 dagen voor mijn verjaardag haha :D Laat het maar weten als je een rondleiding oid wil :))

Ja ik mis mijn hond ook ontzettend. Of nou ja, het is natuurlijk de hond van mijn ouders maar ik was wel gewend aan een hond in huis daardoor.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 15:10

Mijn twee katten heb ik in Nederland gelaten, 1 went heel moeilijk. Na 2 jaar bij mijn ouders stelt ze zich het laatste half jaar pas meer open en komt ze voorzichtig knuffelen. Hoe erg ik ze ook mis, ik wil het haar niet aandoen de lange reis naar Engeland te moeten maken om vervolgens weer op een vreemde plek terecht te komen. Tevens was het niet eerlijk om de twee dames uit elkaar te halen, dus dan beide maar in Nederland...

Sinds begin mei heb ik een kitten, nu bijna 5 maanden oud. :)

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 17:04

Ik ga over 3,5 week naar NL :D
En nog wat andere landen..

Hier helaas ook geen hond. Gaat ook niet met mijn woonruimte.. plus haast niet thuis.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-15 17:42

Eulogy, komt helemaal goed. :D

Ik hou echt zo van beestjes. Men vriend heeft 2 katten. De ene is echt een schatje. Die vind mij ook leuk. De andere was leuk tot ze in mijn koffer met propere kleren piste. Ik had haar zo uit het raam kunnen gooien. Ze zou dat voor een 3e keer nog wel overleven ook. Die heeft dus echt 9 levens! 4e verdieping en al 2 keer uit het raam gevallen. Ze zou het nog kunnen navertellen. Sindsdien is ze wel heel sociaal en likt ze je handen en komt ze constant voor aaitjes, maar ik vind ze niet meer leuk!

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:30

Whaaaaah ik word gek!! :(:)

Ik werk bij P&O Customer Service en ik weet niet of jullie eea hebben meegekregen, maar My Ferry Link is weer aan t staken, 3 dagen al en misschien ook nog over het weekeind. De telefoon staat roodgloeiend en ik heb nergens meer tijd voor (mijn eigen werk) en ik moet het hele weekeind over werken :(

Extra geld, da's wel mooi.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:35

Ik word ook gek. :') Werken in een hotel waarbij meer dan de helft van de kamers geen airco heeft is met dit weer echt helemaal niks. Ontzettend veel boze gasten, en natuurlijk is alles de schuld van de receptionist (die verder niks in te brengen heeft in het hele bedrijf maar goed) :roll:

Oh + het feit dat mijn werkkleding heel erg warm is en er geen airco in de receptie is maakt het allemaal ook heel leuk :')

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:38

Buhhh tell me about it.. met deze hitte en dan werken op school haha.. geen airco en alle kids stuiteren of klagen, wat ik ze ook niet kwalijk kan nemen.
GElukkig is vandaag beter.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 11:59

Kom ik aan, gisterochtend mijn baas gevraagd of ik 's middags vrij kon krijgen om te gaan stormchasen. Was geen probleem, mits mijn collega er was en ik geen meetings had. :')

Verder is het hier ook druk; veel mensen in andere teams op zomervakantie dus dat moeten we ook opvangen.

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 12:11

Leuk met dit weer :+ Ik wens jullie sterkte ;)

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 12:17

hoop maar dat het weer mooi blijft als we op vakantie gaan :p
30° hoeft niet, maar zon is altijd fijn ;)

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 23:27

Oh de stakingen heb ik idd gehoord, balen zeg!!

12 uur per dag in de stikhitte buiten werken hier is ook geen succes op het moment, bah :')

vandaag hadden we hier ook nog een filmploeg over de vloer, lachen met de spooky race paarden en de bloedhete zon die iedereen toch al zo vrolijk maakt, top combinatie :j

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 14:57

Hoe gaat het met iedereen hier? :D Ik was vrijdagavond uit in Cardiff en ben er weer even aan herinnerd hoe duur alles in Bristol is haha.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:02

Goed, moe :') Vrijdag op stap geweest in Shoreditch en afgelopen nacht in Piccadilly Institut. Ben echt kapot moe nu hahah.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:11

Ja ik kan 2 nachten achter elkaar ineens ook niet maar aan :+ Ik was vrijdagavond dus in Cardiff omdat de band van een vriend van m'n vriend speelde en we hem wilden verrassen. We zouden eigenlijk de trein van half 12 terugnemen maar er was uiteindelijk een vrij grote groep en er werd ons een bed aangeboden dus we zijn daar maar gebleven, uiteindelijk in een Wetherspoons beland Hahaha, classy :+ Ennnn gisteravond in Bristol. Ik kom niet van de bank af vandaag.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:12

Hey, sorry dat ik hier kom binnen vallen maar ben al een tijdje aan het denken over te emigreren naar the uk en ik dacht is daar nou geen topic over op Bokt? En ja hier zijn jullie. :D Nu heb ik een vraagje aan wat moet je allemaal denken voor je gaat emigreren? En hoe doe je dat eigenlijk?
Om eerlijk te zijn ik heb zelfs nog nooit van mijn leven een reis geboekt dus een emigratie lijkt me wat moeilijker dan een gewone reis boeken en je hebt er waarschijnlijk ook andere papieren en zo voor nodig. Alvast bedankt.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:17

Ik had redelijk impulsief gesolliciteerd op een baan toen ik in Nederland zat, 3 dagen later (na de eerste twee ronden van het proces) kreeg ik een uitnodiging voor een eerste sollicitatiegesprek waarvoor ik dus naar Engeland ging ennn... Een week na m'n eerste gesprek had ik het tweede gesprek en ik begon anderhalve week later dus ik ben niet meer terug naar Nederland gegaan :+ M'n moeder is hierheen gereden met het grootste deel van m'n spullen en ik had gelukkig ook binnen een dag een kamer (spareroom.co.uk). Het is vrij simpel zolang je een baan hebt eigenlijk, het enige wat ik echt kan bedenken is dat je als je hier eenmaal bent, een national insurance number moet regelen (is wel een ramp en bureaucratisch gedoe).

Jede123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:25

Ik ga volgend jaar waarschijnlijk stage lopen in Engeland!
wat grappig dat er nog meer bokkers in Engeland wonen!

Had al gehoord dat de huurprijzen onwijs hoog waren.. iemand tips hoe je aan een goedkope kamer kan komen? :=

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 16:27

Ik ben lekker brak, eergister een vejaardagsfeestje van een van de grooms, en Dan de volgende dag in de hitte werken, en gister filmpje gekeken met collegas (handig als je allemaal on site woont :') ) en toen waren er ook opeens drie lege flessen wijn :j vandaag weer fijn in de hitte werken, dusja :D

verder weet ik helaas niet zoveel van emigreren, want ik woon hier al van sinds ik 8 was.
moet je je niet ook inschrijven bij de nhs trouwens, qua papieren? (ik roep maar wat :') )