Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
We gaan blijkbaar toch met de auto.
M'n moeder zei vorige week "als je een hondje neemt, kun je hem als jij aan het werk bent gewoon bij die opvang brengen" (er zit echt precies naast mijn kantoor een soort kennel voor dagopvang) en sindsdien krijg ik het niet uit m'n hoofd
Ben er nog niet uit of ik het zielig zou vinden, we zouden het op zich wel kunnen betalen namelijk.

(die woont nu tijdelijk daar omdat ik haar op mijn vorige werk niet kon houden, nu weer wel
) 

Can't wait!!! Ik mis de honden
Laat het maar weten als je een rondleiding oid wil

Werken in een hotel waarbij meer dan de helft van de kamers geen airco heeft is met dit weer echt helemaal niks. Ontzettend veel boze gasten, en natuurlijk is alles de schuld van de receptionist (die verder niks in te brengen heeft in het hele bedrijf maar goed)
Ik wens jullie sterkte

Ik was vrijdagavond uit in Cardiff en ben er weer even aan herinnerd hoe duur alles in Bristol is haha.
Vrijdag op stap geweest in Shoreditch en afgelopen nacht in Piccadilly Institut. Ben echt kapot moe nu hahah.
Ik was vrijdagavond dus in Cardiff omdat de band van een vriend van m'n vriend speelde en we hem wilden verrassen. We zouden eigenlijk de trein van half 12 terugnemen maar er was uiteindelijk een vrij grote groep en er werd ons een bed aangeboden dus we zijn daar maar gebleven, uiteindelijk in een Wetherspoons beland Hahaha, classy
Ennnn gisteravond in Bristol. Ik kom niet van de bank af vandaag.
Nu heb ik een vraagje aan wat moet je allemaal denken voor je gaat emigreren? En hoe doe je dat eigenlijk?
M'n moeder is hierheen gereden met het grootste deel van m'n spullen en ik had gelukkig ook binnen een dag een kamer (spareroom.co.uk). Het is vrij simpel zolang je een baan hebt eigenlijk, het enige wat ik echt kan bedenken is dat je als je hier eenmaal bent, een national insurance number moet regelen (is wel een ramp en bureaucratisch gedoe). 
) en toen waren er ook opeens drie lege flessen wijn
vandaag weer fijn in de hitte werken, dusja
)