In september gaan we een week naar Egypte. Voor volgend jaar ben ik me ook al aan het oriënteren
zit nu te denken aan Thailand dus mochten mensen tips hebben omtrent een reis daarheen dan hoor ik het graag! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik en een vriendin willen graag tussen 11 en 17 augustus naar Griekenland of Spanje gaan voor 5/6 dagen, nou vinden wij de aanbiedingen nog onwijs duur! Zou het kunnen komen Door dat we aan het strand willen?
. We gaan naar LA, Las Vegas en een aantal natuurparken (Grand Canyon, Yellowstone, Death Valley ect.). Aangezien we een auto hebben, moeten we altijd in een motel gaan slapen en hopelijk zijn die motels wat beter dan dat ik mij voorstel dat ze zijn
adecuada schreef:Eind januari gaan mijn vriend en ik een week naar New York.
Eind mei gaan wij naar Hongarije, mijn vriend is daar getuige op een bruiloft, daarna blijven wij daar nog en maken we er een kleine vakantie van. Eind van de zomer willen we eigenlijk nog op zonvakantie, maar dit is nog niet zeker.
adecuada schreef:adecuada schreef:Eind januari gaan mijn vriend en ik een week naar New York.
Eind mei gaan wij naar Hongarije, mijn vriend is daar getuige op een bruiloft, daarna blijven wij daar nog en maken we er een kleine vakantie van. Eind van de zomer willen we eigenlijk nog op zonvakantie, maar dit is nog niet zeker.
De bestemming van de zonvakantie is Curaçao geworden, ontzettend veel zin in!
Tweede dag ook een beetje laks geweest met insmeren na het zwemmen, dus de rest van de week in de schaduw mogen liggen
Maar ik zou zo weer terug willen!! bellehorses schreef:Wij gaan 11 September voor 4 weken naar Griekenland![]()
29 December vliegen wij naar Mallorca om daar oud&nieuw te vieren. Heeft iemand ervaring met Mallorca in deze periode? Hoe is het daar qua temperatuur? En valt er nog veel te beleven daar?