Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evelien_89 schreef:Ik meld me hier ook maar even!
Ben 4 maand geleden geimigreerd naar zuid duitsland bij het zwarte woud.
Werk daar als groom op een prive springstal. Eigenaar heeft een aantal hotels in de omgeving.
Ze hebben trouwens nog 1 of 2 vacatures op yardandgroom staan! Zit volledig zelfvoorzienend appartementje bij incl water en gas plus zorgverzekering. alleen electra moet ik zelf betalen en me boodschappen. van ongv 900 euro netto. pb voor interesse.
Waikiki schreef:evelien_89 schreef:Ik meld me hier ook maar even!
Ben 4 maand geleden geimigreerd naar zuid duitsland bij het zwarte woud.
Werk daar als groom op een prive springstal. Eigenaar heeft een aantal hotels in de omgeving.
Ze hebben trouwens nog 1 of 2 vacatures op yardandgroom staan! Zit volledig zelfvoorzienend appartementje bij incl water en gas plus zorgverzekering. alleen electra moet ik zelf betalen en me boodschappen. van ongv 900 euro netto. pb voor interesse.
per maand??? Daar zou ik mijn bed niet voor uitkomen
__Sannne schreef:Tja bij mij zijn het stages, die voor een bepaalde periode moeten etc. Daarom vooruit gepland.
Beetje vervelend, we zitten nu thuis zonder wifi. Ik kan dus pas dingen gaan regelen als dat gemaakt is.. En moet wel alles geregeld hebben voor ik naar Engeland ga.
Waikiki schreef:Eulogy schreef:Voor Londen? Of voor Nieuw Zeeland?
Ik vind 900 netto ook nog best netjes hoor, als kost en inwoning betaald worden.
Ik begreep dat kost zelf betaald moest worden en Electra.
Ik zou het niet kunnen, maargoed dat zal wel een persoomlijke keuze zijn