En we gaan weer naar Amerika!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

Re: En we gaan weer naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 02:21

Succes :))
ik lig dus nooit comfortabel op een vliegtuig.. ofwel ben ik te gefascineerd door wolken als ik aan het raampje zit :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 02:21

Ik lig wss ook niet comfi maar fiets dat :') Ik ga mezelf drogeren met wijn enzo en dan slaap ik hopelijk wel :))

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 02:24

Als je dan maar niet te dronken bent om te vliegen ;)
Ik heb je vorige topic over Amerika met plezier gevolgd, en ook je topics over die witte quarter (ben zijn naam kwijt, sorry), en ik geniet er steeds meer van. Ga je nog rijden daar? En heb je nog een update over dat leuke veulen? Ik vind je gewoon stoer, zoals je dit allemaal alleen doet!!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 02:28

Haha ik hoef niet te vliegen gelukkig hahaha :D

Dankjewel trouwens! Ik vind het ook allemaal wel spannend hoor, maar mijn motto is "wat andere kunnen kan ik ook!" en ik ben zeker niet de eerste vrouw die in haar eentje naar de states afreist haha :))

Morgen gaan we geloof ik naar stal, weet niet of ik al ga rijden of niet, maar denk wel dat ik dat sowieso 1 x ga doen gedurende mijn tijd hier :P wss op een echte Morgan <3 Ben heel benieuwd! Qua foto's zal het wss alleen bij portret en evt rijfoto's in bak blijven omdat de ondergrond echt nog een ijsbaan is daar geloof ik. Een beetje pech daarmee maar ach :P

Over Cutey, ik spreek de eigenaresse zo nu en dan nog, ze heeft haar nog steeds, is zelfs al in training geweest maar ze gaat haar waarschijnlijk wel verkopen. Ze heeft nu nog 10 paarden geloof ik en wil de helft verkopen, dat gaat best moeilijk worden voor haar! Maar Cutey is een ontzettend lieve merrie geworden en doet het allemaal supergoed!

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 02:38

Toch vind ik het nog steeds stoer!!
Ik wil ook al mijn hele leven daar naartoe ,maar ja, life happened en tot nu toe is het daar nog niet van gekomen. Ooit.... voor ik helemaal antiek en in een rolstoel zit, dan gaat het er van komen. Man is helemaal om, en dochter begint het ook steeds leuker te vinden. Ik durf alleen niet te vliegen, dus we gaan op de waterfiets :P
Cutey!! Wat een verhaal zeg, deze paarden zijn toch het speciaalst. En het maakt niet uit wat voor foto's je plaatst hoor, je legt de sfeer goed vast :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 04:00

Wat onwijs gaaf allemaal!
Heb je toevallig ook nog foto's geschoten van de huizen daar in de kerstsfeer? Lijkt me echt geweldig om te zien! :D
Geniet nog van je reis, ik vind het echt gaaf en dapper dat je zoiets aandurft!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 09:45

maareh...als je de nacht doorhaalt, waarom heb je dan een luxe kamer :Y) :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 09:50

Getup schreef:

Weleens gehoord van save the best for last? {:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 16:41

Getup schreef:

Omdat je daar een prachtige flatscreen tv hebt haha.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 19:57

Leuk om te blijven volgen.

Heb zo'n vermoeden dat je vast wel gaat rijden. Mijn ouders zijn in september bij Frans en Lonneke geweest en zelfs mijn vader heeft even op Lonneke ' s paard gezeten. Nog steeds mega blij met die foto:-)

Leuk dat je nu naar hotel gaat ik wil heel graag volgend jaar deze tijd gaan, en idd ook paar dagen New York doen. Benieuwd dus naar je ervaring met hotel;-)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 23:32

lifaya schreef:
Tweepersoonskamer met flatscreen :)) ik ga die nacht doorhalen zodat ik in het vliegtuig lekker kan gaan pitten :D Dan slaap ik gelijk met NL! :D

Je hebt toch geen jet lag als je naar het oosten vliegt....alleen naar het westen want dan vlieg je voor de zon uit.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-14 23:34

Tuurlijk heb jr een jetlag. Je leeft 6 uur eerder hier, wat inhoud dat je dus 6 uur vroeger moet leren slapen :+ heen is makkelijker dan terug

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 00:34

Nog nooit last van gehad dus :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 00:34

Vind ik ook. :j

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 00:40

Ik onloop de jetlag altijd door gewoon een nacht door te halen en dan daarna op de juiste tijd te slapen. Het scheeld dat ik dus om "middernacht" op NL tijd vertrek met vliegtuig. Ik kan dus vliegtuig in en meteen poging tot slapen doen. Als het me niet lukt heb ik pech en zal ik pas die nacht erop gaan slapen :P Heb gelukkig vrij dus ik mag brak zijn :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 00:48

Hey wat leuk dat je een topic met foto's hebt geopend!!!
Mooie foto's zijn hier voorbij gekomen zeg!
Hoe meer ik er zie hoe ongeduldiger ik word om zelf 14jan te vertrekken :+

Ik volg dit topic vanaf nu ook!

Vond je het niet een beetje moeilijk om deze kerst niet bij je eigen familie te zijn?
Ik zou trouwens extra rustig aan doen met mn geld tot na de jaarwisseling dan is alles met veel kortingen dus des te meer te shoppen *\o/*

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 01:08

Shilady leuk dat je volgt! Waar ga jij 14 jan heen? :P

Ik heb nog niet heel veel gekocht hier, 1 jas, 4 spijkerbroeken en 2 paar wandelschoenen en oja, vandaag nog een deken van 150cm bij 200cm, met de bold eagle erop :D Voor in vliegtuig terug en voor op de bank <3 heerlijk.

Ik moet nog een koffer kopen (had enkel carry on op de heenreis) en ik ga ook nog een hoop etenswaren (pasta's, limo enzo :P ) kopen om mee te nemen naar NL. Wil ook nog een extra jas kopen. Heb ook nog romal reins besteld, die zal 1 van deze dagen binnen komen. Zijn hier een stuk goedkoper als in NL

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 01:48

North Carolina & Texas! :D

Tof heb ook vorige keer amper kleding van thuis meegenomen en lekker in America van alles gekocht!
Zoiezo bij walmart koop ik altijd het een en ander kwa kleding want ze verkopen echt degelijk materiaal voor weinig!
En de dollar stores koop ik ook half leeg aan bv verzorgingsproducten(Venus scheermesjes ect) voor hier thuis :D

Die deken klinkt idd heerlijk voor in het vliegtuig en schoenen ook fijn om daar voor weinig te scoren :j
Hoe je er wel rekening mee dat je koffer niet meer dan 23 kg mag wegen :p dus 50lbs zoals ze het op de luchthaven wegen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 01:59

Ik ga sowieso voor een lichtgewicht koffer haha :)) en ik heb een carry on en die worden niet gewogen dus daar gaan de zwaarste dingetjes in :)) Ik ga idd nog een hoop bij Walmart enzo kopen als ik eenmaal mijn koffer heb. Ik ga iig voor een grote koffer van meer als 25" denk ik :)

Maar tof zeg dat je naar North Carolina en Texas gaat! Voor hoelang? En naar vrienden?

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 07:40

janderegelaa schreef:
lifaya schreef:
Tweepersoonskamer met flatscreen :)) ik ga die nacht doorhalen zodat ik in het vliegtuig lekker kan gaan pitten :D Dan slaap ik gelijk met NL! :D

Je hebt toch geen jet lag als je naar het oosten vliegt....alleen naar het westen want dan vlieg je voor de zon uit.

Precies andersom als je naar Amerika vliegt is goed te doen, klap komt als je thuis bent.

Ik heb ondertussen alweer 3 Victoria secret bh's ingeslagen(ben ook in de vs)! Heerlijke dingen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-14 07:46

Ja klopt :P

ik heb eigenlijk ook bh's nodig! waar heb jij ze gehaald?of heb je een victoria secret winkel? miss dat ik dan na het museum ook nog eff ga shoppen <<) macy's ofzo :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 08:18

Bij VS. Zeker weten!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 10:54

Zeker bij VS kopen, heb de BH's enkel van VS en wil geen ander merk meer. En ideaal hoe ze je daar altijd willen helpen

En inderdaad heen heb ik nog nooit last gehad van een jetlag. Terug komt inderdaad de klap, meestal land je in Nederland in de ochtend en dan is het een kwestie van doorhalen tot in de avond :)

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 11:28

lifaya schreef:
Tuurlijk heb jr een jetlag. Je leeft 6 uur eerder hier, wat inhoud dat je dus 6 uur vroeger moet leren slapen :+ heen is makkelijker dan terug

Grappig, ik heb altijd een jet lag heen en nooit terug.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 11:31

Kan nog leuk worden in 2015... heb nog nooit een jetlag gehad... (omdat ik ook nog nooit zo ver heb gereisd!)