Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grease schreef:Ik doe m'n hyperlapses gewoon zonder apparaatje hoor! gaat prima!je kan ook Magic Lantern op je SD kaart zetten en dan kan je vanuit je camera een interval timer aanzetten!
super handig! hij is er helaas niet voor de 7D
anders had ik dat echt geïnstalleerd! zitten meer handige functies op!
![]()
voor een timelapse kan het wel handig zijn maar opzich is zelf klikken ook te doen
Citaat:Hoi Marit,
Ik heb vandaag overleg gehad met IJslandTours en ik heb eventueel het volgende voor je maar dan moet ik wel op korte termijn namen van deelnemers e.d. hebben. Dit is in verband met de vluchten naar IJsland. Er is nu nog plaats op de vluchten voor een redelijke prijs. Hoe langer we wachten hoe duurder het wordt of de kans dat de vlucht is uitverkocht.
Vertrek op 25 juli (Middagvlucht)
Terug op 2 augustus. (Ochtendvlucht)
Dus 8 nachten, en de laatste dag vliegen we om 7:40 terug naar Amsterdam
We verblijven in Hostels met 3 en 4 persoons kamers met mogelijkheid om zelf te koken, het is wel inclusief ontbijt.
Zoals het er nu uitziet maximaal 7 passagiers ivm de auto die we ter beschikking hebben. Het kan eventueel met 8 passagiers, maar dan zit er wel iemand erg krap.
De paardrijdtour is nog niet inbegrepen, omdat het nog niet zeker was dat jullie dit wilde gaan doen. In het zuiden zul je weinig paarden in het wild tegenkomen maar meestal lopen ze daar achter draad op grote terreinen.
Maaltijden zijn dus niet inbegrepen, maar ik neem aan dat jullie dan ieder geld in een pot stoppen en daarmee boodschappen gaat doen om zelf te koken.
De gids (ik dus) mag dan naar ik aanneem toch aanschuiven om mee te eten. J
Zoals het er nu uitziet is dit mogelijk binnen het budget van € 2000,00 per persoon.
Zoals al gezegd, er is nu nog beschikbaarheid qua vluchten en accommodatie maar dat kan binnen twee weken alweer anders zijn.
Het beste is dus als je binnen een week over de namen van deelnemers beschikt die mee willen. Als men nog niet helemaal zeker is kunnen we voor een periode van maximaal een maand opties nemen op de vluchten, maar dan moeten we het definitief weten.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag, en je mag natuurlijk ook bellen.
Met vriendelijke groet,
Gerry van Roosmalen
xNavatu schreef:Ohh wat klinkt het ontzettend gaaf! Alleen huil 2000 euro
xNavatu schreef:Ja dat weet ik maar ik wil volgend jaar ook al een wereldreis gaan maken dus ik moet een klein beetje opletten
En dan vind ik 2000 voor 8 nachten best veel hahaMaar ik hou het topic wel even in de gaten, want het lijkt me wel echt ontzettend gaaf!
Yvettee schreef:Ik vind dit inderdaad ook wel erg snel.
Ik zou het zelf ook erg leuk vinden om er nog een paar daagjes Reykjavik achter te plakken! En dat dan gewoon zelf regelen. Beetje de stad fotograferen en gewoon in de stad zelf "genieten" uiteten, (winkelen, sorry Richard hahaha) zo'n dingetjes. Zou misschien wel een leuke afsluiter zijn!
En heeft hij het er ook nog over gehad, voor wanneer we dan moeten betalen?
Oproepje op facebook vind ik trouwens prima!Ik zal hem dan ook delen. Wel het liefst leuke mensen die ook een beetje van onze leeftijd zijn
hihi
Leverage schreef:Marjoow schreef:Ik heb ze wel maar nog geen verschil gezien
Maar ik heb wel goeiekope van Ebay afgehaald, misschien dat dat uitmaakt.
Kan je aan jou filter draaien? Dan kan je vaak (niet bij alle) de intensiteit aanpassen
Ik heb wel een aantal polarisatie filters en merk wel verschil. Met name bij reflecties en kleuren zie ik het verschil erg goed. Daarnaast zie je het ook aan je sluitertijd, die zal toch 1-2 stops langer moeten aangezien het een vrij donker filter is wat je op je lens draait.
Yvettee schreef:Ow haha ik heb van mensen gehoord dat Reykjavík echt zo'n mooie stad is. Maar dat valt dus tegen qua grote enzo
Maar zo'n hot tub/stoombad is inderdaad ook wel een leuk idee!