Halloween Fright Nights 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danique07

Re: Halloween Fright Nights 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 20:42

Ook overdag!

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 20:44

Ooh oke dankjewel!

DaniqueHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:32

Ik ga dit jaar ook voor t eerst!
Hoe zijn de Haunted Houses? Heeft het echt een meerwaarde?

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 16:34

Ik ben vorig jaar geweest, zonder kaartjes voor die houses.
Gisteren opgebeld door een vriendin of ik dit jaar met haar en haar vrienden meewil, prima.

Nu twijfel ik alleen of ik ook kaartjes daarvoor zal kopen, of het echt zo spectaculair is?
Ik koop iig niet via vakantieveiling, gewoon bij walibi zelf voor 35 euro.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:00

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:30

Ik baal echt. Ik zou naar walibi gaan. Ben nu al bijna in harderwijk. Beld vriendin af dat ze dacht dat het volgende week was... dus als ik misschien met een van jullie mee kan lopen?

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:35

ah wat kl*te zeg! ook lekker van die vriendin.. :=

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:36

Ja inderdaad :(

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:39

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:41

Ik ben gisteren gegaan, maar ik vond het vreselijk druk en we zijn maar in 1 achtbaan geweest eigenlijk. Had je nou ook een kaartje dat je kon kopen dat je door kan lopen bij de achtbanen of zo? Ik denk dat ik dat de volgende keer ga doen, walibi is toch al duur, dus ik wil best extra betalen als ik dan niet 2 uur lang in die poedersuiker rijen hoef te staan. :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:50

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 17:56

Fast lane, mag je dan bij elke attractie doorlopen voor 15 euro? of is het 15 euro per attractie? Vind 15 euro in het eerste geval een heel prima bedrag. Ik ben alleen maar in de el condor geweest. >;)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:09

15 euro en dan check je in voor een attractie. Je wacht dan wel de normale wachttijd op dat moment maar hoeft niet in de rij te staan. Wij deden het steeds zo. We checkte in (vaak een uur wachttijd) en dan deden we een scarezone of gingen wat eten etc. Dan kon je daarna naar de attractie en zo doorlopen. Voor we instapte checkte we dan in bij de volgende attractie en deden tussen door weer iets. We hebben op deze manier 5 attracties die we wilde allemaal 2 keer gedaan, zonder te wachten. Wij hadden trouwens ook de pass dat we niet bij de huizen hoefden te wachten en het buffet. Echt de moeite waard! Ik haat wachten zo erg!!! Kost dan wat meer maar je doet alles wat je wilt. Ga maar eens ergens heen overdag, savonds uit eten en savonds ook ergens heen, dan ben je vaak ook +- 100 euro kwijt. En fright night is maar 1 x in het jaar!!

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:13

Ik ben er gister voor het eerst geweest..wij hadden rip deal passen (vip). Hadden 1.5u onbeperkt eten en 4 drankjes. Buffet was hartstikke goed :-).

De huizen konden we zo doorlopen enigste nadeel was vond ik dan...dat we als aparte groep overal naar binnen gingen dus met zn 4tjes die ruimtes door aaaaaaaahhhh. Vip pas verstoppen onder je trui?haf geen zin werd omgeroepen door de porto dat we vip waren en alle mensen werden echt tegen gehouden tot wij binnen waren....
Als eerste hebben we de villa gedaan man man man ik ben nog nooit zo bang geweest wat is die eng zeg...heb er ook weinig van mee gekregen omdat ik me ogen en oren dicht heb gedaan :'-). Bij elk geluid wat ik hoorde vloog ik tegen de muren op... Als 2e jefferson manson ook weinig van mee gekregen ik had maar 1 doel...heel snel weer naar buiten hahaha.

Psychoschock en haunted hollidays wel meegekregen die vond ik gaaf. En verder op de foto geweest met freddy, jason,pinhead en nog meer. De trailer camp ook gaaf maar ik was zo scheiterig van alles dat ik per ongeluk aan het haar van mijn vriendin trok die voor me liep (vond ze niet leuk :'-) ).

Ik had me het meest verheugd op eddie en zijn show dat vond ik echt een dumper :-( eddie was maar kort op het podium en verder ook niet meer tegen gekomen. Achteraf hoorde we dat hij te bekend is geworden en uit veiligheid niet meer rondliep...ook geen meet and greet jammer hoor, vind juist dat adrem en afkraken van hem leuk maar het was nu echt eenzijdig :-(. Had filmpjes op youtube van hem gezien dat ik dubbel lag maar dat was gister helaas niet.

De overige scarezones super vooral leuk als mensen weg rennen en ze achterna gezeten worden haha.

Nou willen ze de 31ste nog een keer gaan aangezien er dan nog groter word uitgepakt maar ik weet echt nog niet of ik dan ga...lijkt me wel heel gaaf dat ze de walking dead decor(voor de kenners) gaan namaken. En nog 3 extra scare zones en extra shows....

Succes aan degene die nog gaan :-)

Voor mij echt nooit meer die villa....jefferson wil ik nog over nadenken...

Niina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 18:34

Wat zijn de hounted houses eigenlijk? Een soort spookhuizen toch?

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 19:07

Ja! Er zijn op YouTube wel veel filmpjes te vinden (of in het topic van vorig jaar)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 19:22

Ben gisteren geweest. Vond het beetje een domper dat erg veel hetzelfde was als vorig jaar. Scarezone bij wildwaterbaan was wel nieuw, maar vond ik minder dan vorig jaar. Jefferson Manor vond ik ook niet veel voorstellen. Psycho Shock was erg mooi en gaaf! Maar ik schrik bijna nergens van, en vind het ook niet eng. Denk dat ik volgend jaar niet meer ga.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 19:30

Ik ga morgen heen :) ben in 2012 ook geweest en vond het toen verschrikkelijk eng :o :') hoop dat ik er dit jaar wat beter tegen kan. Ik vind de attracties zelf ook super leuk en ben er nog maar 1x in geweest dus blijft leuk!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-14 23:09

Ik vond de show van Eddie ook erg tegenvallen, ik had het idee dat het maar een paar minuutjes duurde en de "stunts" met de schurken vond ik erg tegenvallen. De brandweer met de handdoek zat heel duidelijk half op het podium dus je wist ook al wat er komen ging. Ik was überhaupt nog nooit geweest en had ook nooit van Eddie de clown gehoord maar ik vond hem ontzettend flauw qua humor, heel grof, een soort van Gordon in een clownspak. Volgens mij vond hij zichzelf nog het meest leuk van iedereen. :(:)

Nottinghill

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 08:09

Ik ga vandaag! :D Ik ben vorig jaar ook geweest en toen zijn we toch vrij vaak in de achtbaan geweest. Dus hoop dat, dat nu ook zo is haha.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:12

NikkiTazz schreef:
Ik ben een enorme schijterd, en wilde er nooit heen.
Vorig jaar gegaan en het is me zo tegen gevallen.
Zelfs de haunted houses zijn me tegen gevallen!
Nergens geschrokken en niets was eng!
Ik zal dan ook niet nog eens zoveel geld verspillen aan niets!

Indd ik stond te zenuwen in de wachtrijd voor Psycho shock. En viel tegen had het 1000x enger verwacht ook de zones. Vond het wel leuk om gewoon tw gillen in dat huis. Vooor de rest viel het me tegen. Wil volgend jaar in de villa lijkt me stuk enger. En hen helemaal Freddy Krueger niet gezien in het park, ik wou daar mee op de foto.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 09:25

Nou wij zijn gisteren geweest ik vond het ook eigenlijk ontzettend tegenvallen. Het was zo ongelovelijk druk en dat vond ik echt jammer. Ik wist wel dat je overal zo lang in de rij moest staan maar zelfs voor mijn eten moest ik lang wachten omdat het personeel echt niet gemotiveerd was om hard door te werken....
Wij hadden een kaartje voor Jefferson Mason en vond het wel leuk maar totaal niet eng. Wel paar keer geschrokken maar viel alles mee. Vond t jammer dat we in 1 sliert liepen.
De scarezones waren wel leuk om te zien. Uitrijden met parkeren viel best wel mee dus daar was ik wel blij mee. Dit was voor mij een gevalletje 1 keer en daarna niet meer denk ik. Tis voor mij het geld niet waard. Ik ga dan liever naar walibi wanneer het rustig is. :+

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:54

Ik ben gisteren geweest van half 2 tot een uur of half 9. Toen deden onze benen zo vreselijk zeer dat we niet meer verder wilden haha. Dus gelukkig geen gedoe gehad met het wegrijden want het was toen nog mooi rustig.
Mijn zus vond het niet zo heel eng dus ik hing de hele avond aan haar arm hahahaha. Ik vond het wel leuk alleen het was zooooo vreselijk druk dat er overal rijen waren van ong 3 uur. Je bent gek als je daar in gaat staan voor een ritje van 2 minuten of zo. Dus we zijn Nergens in geweest, waar ik heel erg van baalde. Ja we zijn in het reuzenrad geweest en het treintje haha.
Wij zijn alleen in het Jefferson Manor huis geweest, ik vond het wel eng, maar minder eng dan ik verwacht had. Sommige zag ik aankomen en sommige totaal niet. Wel heel erg mooi gemaakt!
Als we volgend jaar weer gaan, doen we meer huizen denk ik! :) En we gaan wat later, want in de attracties kun je toch niet.
Waar we ons een beetje aan ergerden waren de duwende mensen en het ongemotiveerde personeel wat niet doorwerkte bij sommige eet tentjes.
Laatst bijgewerkt door TessaS op 19-10-14 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 12:56

3/4 uur??? :') Das wel heel erg overdreven
Het langste wat ik in de rij heb gestaan is anderhalf uur hoor :+
Alles had ongeveer een wachttijd van een uur/anderhalf :)

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 13:04

Yonker schreef:
3/4 uur??? :') Das wel heel erg overdreven
Het langste wat ik in de rij heb gestaan is anderhalf uur hoor :+
Alles had ongeveer een wachttijd van een uur/anderhalf :)

Wat wij zagen was dat ongeveer in het midden van de rij een bord stond van 2 uur. Reken er maar een stuk rij bij. :+