Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Esmee_98 schreef:Ook nog een leuke
We vlogen vanaf Schiphol, ik zat naast een vriendin. We gingen taxiën naar die ene baan die heel ver weg is (20 minuten rijden ofzo). Halverwege stopte het vliegtuig. Zij dacht blijkbaar dat we al bij de startbaan waren aangekomen. Vliegtuig rijd weer verder, vriendin: "Normaal rijd 'ie toch veel sneller als hij gaat opstijgen?"
We waren nog aan het taxiën![]()
Polderbaan! Lekker 20 minuten crossen met een vliegtuig
Daantje_1996 schreef:Huh, wij zijn afgelopen jaar geland op de Polderbaan en hebben vervolgens maar 10 minuten getaxied ofzo, of ik was zodanig moe dat ik niet gemerkt heb dat het veel langer was haha
Hier helaas nog geen interessante verhalen, ben wel een keer mijn koffer kwijtgeraakt, daar sta je dan in Turkije met niets anders dan je simpele handbagage![]()
Dit jaar prop ik dus zoveel mogelijk in de handbagage, weet je zeker dat het aankomt
Natasja91 schreef:Toen ik met een studiereis richting het vliegtuig liep om van Costa Rica naar Houston te vliegen, liep ik met mijn docent. Ik was toen 17, hij ergens in de 50. Er stonden drugshonden met begeleiders en iets van een supervisor. Vraagt die supervisor aan mijn docent en mij: "honeymoon?" Eeeeehhhzegt mijn docent nog heel droog: "ha! I wish!"