Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Ik heb het gevraagd en ze is omgezet van een 457 (die voor 4 jaar) naar een 187 visum. Dus daar zou je dan de voorwaarden voor kunnen opzoeken.
Gowlan schreef:J_Onne schreef:Ja, ik baal zo erg dat ik de vorige keer niet op gewoon toeristenvisum ben gegaan!
Ik zou 200 dollar per week gaan verdienen, en daarbij een woning en auto tot mijn beschikking hebben. En als er paarden verkocht worden krijg ik 10% van de verkoopprijs.
Dit laatste kan natuurlijk wel leuk oplopen, hoewel ze ook weer niet zo veel paarden hebben. Maar 200 dollar per week vind ik niet zo heel veel..
Maken ze uitzonderingen met working holiday visa's? De vorige keer ben ik 2,5 maand in Australie geweest, heb geen rekening geopend, veel geld uitgegeven en 'niks' verdiend. Zou ik daar voor kunnen pleiten?
Wauw dat is flink balen! Ik denk persoonlijk dat ze geen uitzonderingen gaan maken.
En India geeft groen licht!
Ik kan mijn VISA nu regelen en een vlucht uitzoeken, woehoeeee!
De bedoeling is dat ik 2/3 maandjes paardjes ga rijden en ga helpen. Daarna kan ik kiezen of ik blijf of dat ik ga reizen!
Nu even kijken wat er voor ponylief te regelen valt en het visum regelen.
Verder kijk ik hoe lang het ongeveer duurt voor ik mijn visum heb en dan oriënteer ik vast op tickets!
Cindeeh schreef:Goed nu zijn we op het punt aangekomen. Wat moet ik allemaal regeln? Dit is de eerste keer dus ik heb geen idee.
Visa etc is geen probleem want ik blijf binnen de eu haha.
Busreis moet geregeld worden.
Ik ga vh weekend vragen stellen over huisvesting etc. Qua kleding wassen. Zakgeld bedrag. Allee dingen die erbij komen. Noem het maar op.
Maar dan wat nog meer? Waar mort ik nog meer over nadenken? Mn zorgverzekering zal ik maar 1x in die tijd hoeven betalen. En dat gaat automatisch dus komt goed.
Ik ben zo happy dst ik niet meer weet waar ik aan moet denken. Haha.
Love1992 schreef:Wauw dames wat een gezelligheid hihi moest een hoop pagina´s bijlezen
@ Gowlan ik las iets dat dat jij ook contact in Denemarken had?Ben wel erg benieuwd met welk bedrijf.
(uit nieuwschierigheid..)
Ik heb inmiddels verschillende mails gestuurd naar een stal in Denemarken en mijn vader en ik gaan in juni een dagje 'even' heen en weer om kennis te maken. Maar 'the job is yours' werd me gemaildDus ben stiekem ontzettend blij..
Tot ik een uurtje geleden hun nieuwe advertentie las met bijna dubbele salasis, + paard, het overige was bij mij ook inbegrepen, dus heb ze vriendelijk gemaild of ik daar ook aan voldeed.
Voelde ineens een vertrouwensbreuk opkomen..
Love1992 schreef:Wauw dames wat een gezelligheid hihi moest een hoop pagina´s bijlezen
@ Gowlan ik las iets dat dat jij ook contact in Denemarken had?Ben wel erg benieuwd met welk bedrijf.
(uit nieuwschierigheid..)
Ik heb inmiddels verschillende mails gestuurd naar een stal in Denemarken en mijn vader en ik gaan in juni een dagje 'even' heen en weer om kennis te maken. Maar 'the job is yours' werd me gemaildDus ben stiekem ontzettend blij..
Tot ik een uurtje geleden hun nieuwe advertentie las met bijna dubbele salasis, + paard, het overige was bij mij ook inbegrepen, dus heb ze vriendelijk gemaild of ik daar ook aan voldeed.
Voelde ineens een vertrouwensbreuk opkomen..
Spruitjee schreef:Kim_Evendi schreef:@ spruitjee: Ik wil ook heeeeel graag op stage naar NZ, maar dat duurt nog een jaar of 3 geloof ik![]()
Mag ik vragen wat voor opleiding je doet? En wat voor werk zou je willen doen na je opleiding?
Ik doe Diergezondheidszorg op het van Hall-Larenstein in Leeuwarden. Ik zou graag de jongveeopfok en/of de fokkerij in willen. Bijvoorbeeld als opfokmanager in het buitenland of bij CRV/KI samen etc om daar met de fokkerij te werken. Wat voor opleiding doe jij dan?