Voorlopig denk ik Istanbul-Bursa-Ankara en misschien ook Konya. Het enige lastige is wel dat het Ramadan is, dus ik weet niet of dat juist een heel goed moment is om Konya te bezoeken of een heel slecht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik dacht dat het veel duurder was 
Furrow schreef:Hey Ts, hoe gaat het ondertussen?

Pandora2 schreef:Een heuse oranje-gekte tot in Koeweit zeg !Geweldig !
Zijn er ook Belgie-fans daar ?
Dit zijn voornamelijk Koeweiti's, die een bijzondere band met NL hebben: sommigen doen zaken met Nederland, anderen komen er graag voor vakantie, weer anderen hebben er een tijdje gewoond, en natuurlijk zijn er ook die al decennia het Nederlandse voetbal volgen. België heeft wat dat betreft een iets minder rijke historie vrees ik, maar er zullen ook wel een paar Koeweiti's België een warm hart toedragen. Ik heb in ieder geval al een aantal vrienden heel lovend over België horen spreken, en al voor de start van het WK hoorde ik van meerdere vrienden dat België nog wel eens heel ver zou kunnen komen

) 
NoeskaMoos schreef:Moest vandaag nog aan je denken, ik was de National Geographic aan het lezen waar een stuk in stond over de 'verloren geschiedenis' in Saoudi Arabië. Precies wat je in dit topic zelf aangaf: qua cultuur is er vrijwel niets.