Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes nog even dat laatste stukje!
ik ben nog niet eens zo ontzettend moe... Maar dat zal nog wel komen. Ik verlang wel naar een bed
ik zal zsm een update plaatsen op mijn site. Ik ben nu alleen echt kapot moe

ik leef nog! Het is echt geweldig! Ik had gisteravond nog even willen internetten, maar ik was echt te moe! Ik heb een nieuwe update op mijn site geplaatst
het is een lang verhaal, wees gewaarschuwd!

joyce2 schreef:Wat leuk dat je zo warm bent onthaald! En wat een originele taart hadden ze gemaakt voor je afscheidsfeestje
Enne, het verhaal viel nog best mee qua lengte hoor. Een paar reizende kennissen van mij schrijven verhalen die 4 a 5x zo lang zijn (daar moet ik echt voor gaan zitten met een kop thee erbij, haha).
Hoe is het daar nu qua weer?
als de regen komt wordt het een stuk minder benauwd. En toch slaat deze benauwdheid je niet zo om de oren als in Nederland.

En toen ik op vakantie in NL was, ben ik aangehouden omdat ik met mijn fiets aan de verkeerde kant fietste
hij zei inderdaad dat het nu gewoon even wennen is, maar dat het wel lastig is als ik weer terug ben in Nederland. lieveli schreef:Hoe is de omgeving? Wonen ze echt buitenaf, of kun je ergens heen?
en er is vanalles in de buurt, maar het meeste heb ik toch de auto voor nodig.. Er is wel een bushalte vlakbij, dus dat is ook goed te doen. De vader werkt op 10 minuten afstand dus ik zou hem ook op het werk af kunnen zetten, dan heb ik de auto. Dus er zijn wel veel opties gelukkig.
vrouwke schreef:Gaat zo ook even lezen.
Ja Leonie, muggen daar zijn er meer dan slangen.