Ik ga dit jaar Alleen de zondag om te feesten. Niet net als vorig jaar de overige dagen werken aangezien de regels aangescherpt zijn voor de stewards. Dus ik ben niet nodig.
De crewcamping word aangegeven op de plattegrond van vorig jaar als je rechts boven in op de weg die roze stip ziet een je dan iets naar links op de plattegrond kijk zie je tussen die roze stip en de crossbaan een veld met met 2 ruzie vierkanten ( 1 heeft ronde hoeken) dat is de crewcamping. Snap je mijn uitleg een beetje?
Een vraag voor de ervaren medewerkers. Hoe zit het met de crewcamping? Manlief is zaterdag ingedeeld bij een van de bars, en krijgt vrijkaarten voor zondag. Wanneer mag je op de crewcamping en wanneer niet?
desi92
Geplaatst: 29-06-14 09:51
Crewcamping bevind zich aan de rechterkant als je met je neus richtinf backstage oost staat. Achter de parkeerplaats voor de crew
Laatst bijgewerkt door desi92 op 29-06-14 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt
kan bericht niet meer veranderen, maar kaartje is inmiddels al verkocht
DWensink
Geplaatst: 01-07-14 18:42
23 dagen!
miss_lizje
Geplaatst: 01-07-14 18:44
Ik heb met de dokter gelukkig kunnen regelen dat ik geen prik hoef te zetten tijdens de zwarte cross! Dat scheelt weer "angst" dat de ampul breekt Helaas heeft zwarte cross nu ook een "duistere kant" gekregen voor mij. Heb helaas mijn toets niet gehaald en heb nog 1 kans voor mijn P op 18 juli. Echter hebben ze die of net voor of tijdens de zwarte cross na gekeken. Dus word of die hard feesten, of mijn verdriet weg feesten/zuipen.
Ik heb er steeds mee zin in, echt behoefte aan om even twee dagen lekker te feesten. Geen kopzorgen Ik ben er op de vrijdag en zaterdag, hopelijk is het goed weer want we gaan er fietsend naartoe
Maandag beginnen ze met opbouwen en kom er geregeld langs! Te zien dat ze beginnen met bouwen geeft me altijd zo'n prettig gevoel, haha.
eenitraM
Geplaatst: 02-07-14 11:00
DWensink schreef:
Maandag beginnen ze met opbouwen en kom er geregeld langs! Te zien dat ze beginnen met bouwen geeft me altijd zo'n prettig gevoel, haha.
Afgelopen weekend Hoken in Toldiek gehad. Dan kom je ook onmundig in de stemming Bijna iedereen die ik spreek gaat ook (woon zelf in Z.elhem) en iedereen heeft er zin in.
Wij gaan donderdag tot en met maandag, heel 't weekend dus! Van de week even tenten halen.. We nemen er 3 mee, met z'n 5en. 2 x 3 persoonstent en 1 x 2 persoonstent. Heeft iedereen iig genoeg ruimte. En ik ben niet van plan om weer tussen die houtzagers te gaan liggen dus ik ga mooi in m'n eentje in de 2 persoons! Naar Concert At Sea waren we met de zeilboot waar we ook op sliepen, zeggen ze welterusten en 2 seconden later hoorde ik 4 gasten keihard snurken en ik sliep dus nog niet..
Verder ben ik op 't gemakje wat spullen aan 't verzamelen, paar stoeltjes zijn ook wel lekker om mee te hebben..