Turkije (marmaris) zomer 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 20:57

Undefined schreef:
Oke bedankt! Heb inderdaad haar nummer nu ook voor als we vragen hebben.
Gaan vanavond overleggen! Jullie hebben dus via hun geboekt maar wel pas in Turkije?
Was je ook in Marmaris? Kun je excursies aanraden? :D

De dalyan tocht die we vandaag zouden doen is niet door gegaan maar ik vond het duiken echt super!!! En de quad en horse safari natuurlijk ook! Allemaal aan te raden! De hamam was vooral gewoon lekker en goed voor je huid!
We hebben de afspraak in Nederland gemaakt maar pas in Turkije geboekt zodat we toch eerst wat contact zouden hebben en natuurlijk voor de betaling! :p

mysecrets

Re: Turkije (marmaris) zomer 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 21:28

Ik durf nooit paard te rijden in het buitenland vanwege het welzijn de dieren. Waren ze hier in goede conditie?

Jeetje ik heb nog nooit zo lekker gegeten, bij tiffany's! Jammie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-13 15:18

Laurabyoux schreef:
Ik durf nooit paard te rijden in het buitenland vanwege het welzijn de dieren. Waren ze hier in goede conditie?

Jeetje ik heb nog nooit zo lekker gegeten, bij tiffany's! Jammie

Ik ook niet hoor! Een keer in Tunesië gedaan en dat was vreselijk! Vel over been en werden geslagen met stokken door mensen die achter ons aan rende!
Hier zagen ze er voor buitenlandse begrippen erg goed uit! Niet mager ofzo en ze werden goed behandeld! Er werd echt op gehamerd dat het dieren zijn die liefde nodig hebben en dat je ze moest aaien en knuffelen en vertroetelen!
Ik heb gereden bij stal Pinar at safari! Er stonden echt een paar beauty's tussen! (L)

Wij gaan vanavond alweer naar huis :(

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 10:20

Ik ben uitgecheckt en ga ook vanavond naar huis. Welk hotel zit je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:56

Ik ben alweer thuis jammer genoeg! :( ik zat in Mirage world in Icmeler! :)

Hier ff wat foto's van de paardjes! :)
(aub geen commentaar op me houding, mijn blote benen vonden het warme plakkerige zadel niet fijn)

[FOTO]

[FOTO]

[FOTO]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-19 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's verwijderd op verzoek

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:59

Ik zit nu op die site te kijken, en zie dat je een gewone safari en een professional safari hebt.
Nu staat er bij de professional: All the time during the tour you will be in canter (galop)? Lijkt me een beetje veel? :+

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:00

Ik ben vorig jaar geweest, erg leuk maar never nooit weer.
Dagen van 45+ en té toeristisch...

Dagje Rhodos en de hamam waren de toppunten :D

Hommage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:54

Ik heb het onwijs leuk gehad! Mn zus zat de week voor ons in marmaris en wij toch nog wel een flink stuk ervandaan. Zaten in calis, dichtbij fethiye. Wij hebben de dalyan excursie wel gedaan, was erg leuk! Het duiken vond ik ook erg gaaf, heb daarna nog een paar avonden afgesproken met de duikinstructeur en heb nu nog steeds contact met hem, dus dat is wel heel leuk! Hoop zo snel mogelijk weer terug te gaan. . :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:06

Undefined schreef:
Ik zit nu op die site te kijken, en zie dat je een gewone safari en een professional safari hebt.
Nu staat er bij de professional: All the time during the tour you will be in canter (galop)? Lijkt me een beetje veel? :+

Ik denk niet dat je op de goeie site zit! Zit je echt op www.turkije-excursies.nl ?? Die site is namelijk Nederlands, er is maar een soort rit en er word niet gegaloppeerd en gedraafd! Is echt voor beginners, maar wel lekker ontspannen!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 18:09

Ja die site hebben wij nu ook gebruikt om te boeken, maar ik zat op de site van de stal zelf :+ Wij hebben overigens geen paardensafari geboekt. Wat we nu hebben is Hamam met massage, jeepsafari en duiken/snorkelen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 10:23

zo ik ben net terug van een weekje Marmaris. Dit was voor mij de eerste keer en hoewel ik heel erg genoten heb weet ik niet zeker of ik nog eens terug zou gaan. De zon was heerlijk en de omgeving als je erop uit ging was prachtig(mooi water en de bergen). Marmaris zelf is alleen voor mij wat te overdreven. Die mensen bij de restaurants die je echt achterna lopen om je naar binnen te slepen. De winkeltjes die zo goed als allemaal hetzelfde zijn met allerlei neppe spullen. Veel nederlanders(was wel te verwachten), maar ik vind er ook wel veel van hetzelfde soort mens rondlopen (tattoos, piercings...van die types waarvan je denkt daar moet ik geen ruzie mee krijgen).
Ik ben wel met een sunset cruise mee geweest waar we in heel mooi water zwommen en ook echt een mooie zonsondergang zagen en we zijn wezen parasailen wat toch wel een onvergetelijke ervaring is.

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 11:02

Maar dat heb je eigenlijk in ieder land wat zo toeristisch is, dat ze je proberen mee naar binnen te krijgen.
Althans dat is mijn ervaring met plaatsen die zo toeristisch zijn.
Wel fijn dat je verder hele leuk vakantie heb gehad! :)
Nog 1,5 zit ik ook in de Turkse zon *\o/*

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 08:28

Na heeeeel veel gedoe om een vakantie te boeken, hebben we gisteren een vakantie geboekt naar Turkije. Plan was Egypte, maar nadat de laatste luchtvaartmaatschappij gisteren besloot om tot eind sept niet meer te vliegen, moesten we toch echt voor iets anders gaan, heel erg jammer. Wij gaan nu naar Torba-Bodrum, het weer is er prima heb ik al gezien, dus dat is fijn. Mijn vraag: wie is hier al eens geweest en zijn er nog dingen die je absoluut moet doen? Het wordt voornamelijk een echte strand-bak vakantie, maar we kunnen altijd jullie tips meenemen.

Om eerlijk te zeggen staan we/ik nog niet te springen om te gaan, komt natuurlijk omdat we er keihard van balen dat het zo gelopen is, natuurlijk weet je het van te voren, maar wanneer het moment daar is, is het wel even zuur. Ik weet dat Turkije ook zijn charmes heeft! Ben er een aantal keer geweest, maar Egypte heeft iets magisch, je wordt verslaafd op dat land, net zoals je een tatoeage neemt: ik houd het bij 1 en vervolgens zit je lichaam er onder. :))

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 17:13

Iemand nog tips voor Bodrum?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:41

Wat wil je weten? Ben net een week terug uit Torba. (Bodrum)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:00

Nacht van vrijdag op zaterdag om 1 uur vertrek ik ook eindelijk richting schiphol, parkeren in Aalsmeer blue parking. Daar moeten we half 3 zijn. Dan half 6 vliegen richting Marmaris :D

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 21:46

Rienn schreef:
Wat wil je weten? Ben net een week terug uit Torba. (Bodrum)

Wat leuk is om daar te doen!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:05

Wat vind jij leuk om te doen...?

Mijn vriend is een duiker, we zijn 2 keer met de boot weggeweest om te duiken. Je kunt daar leren duiken, wat erg leuk schijnt te zijn. Als ervaren duiker is het dan weer niet zo bijzonder.
Verder was de markt in Turgutreis wel grappig, Turgutreis schijnt zelf ook prachtig te zijn en de moeite waard om zelf door heen te lopen.

Bodrum zelf is leuk om door heen te wandelen, niet de standaard route volgen, maar gewoon overal tussen door lopen. Wij waren verdwaald, maar dat was uiteindelijk leuk omdat je zo veel andere dingen tegen kwam.

Ik bedenk me dat we eigenlijk niet zo veel gedaan en gezien hebben, we waren weer in het resort en buiten Bodrum zelf.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:38

Bedankt voor de tips! Hebben beiden nog nooit gedoken dus wel iets om aan te denken :D.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 23:12

Ik weet niet met wie je gaat (maatschappij), maar dan lijkt het mij wel het meest verstandig om te boeken bij de hostess. Mocht je dat willen gaan doen.

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 23:51

Oeps, dit had een pb moeten zijn :o ;)