Vierdaagse Nijmegen 16 t/m 19 juli 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vierdaagse Nijmegen 16 t/m 19 juli 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:54

Respectvolle onderneming de 50 km jolanda!

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:52

Dames respect hoor. Gefeliciteerd met het uitlopen van deze zware tocht.

Kennen jullie toevallig ook de Dodentocht in Belgie? 100 km in 24 uur tijd. Zijn er die daar ook aan mee doen?
Ik vind het zelf jammer dat de Nijmeegse en de Dodentocht zo dicht op elkaar liggen. Hierdoor zullen er heel veel wandelaars van de vierdaagse nog niet voldoende hersteld zijn voor de Dodentocht want die is al op 9 augustus.

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:15

Ben gisteren ook nog over de finish gekomen. Volgens mij met maar 1 klein blaartje, maar die was zo klein dat ie in 1 nacht al weer was uit gedroogd. Ik was het wel zat na 4 dagen lopen in de warmte, hoewel ik daar normaal heel goed tegen kan.
Ik vind het een hele uitdaging om voor de 50 te gaan. Als onze jongens nou zeiden dat ze ook zouden willen lopen dan zou ik met ze mee gaan. Kan ik makkelijk zeggen want dat gaan ze nooit en te nimmer doen.

Iedereen die het heeft gehaald, GEFELICITEERD!!!!!!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 00:12

Milord schreef:
Dames respect hoor. Gefeliciteerd met het uitlopen van deze zware tocht.

Kennen jullie toevallig ook de Dodentocht in Belgie? 100 km in 24 uur tijd. Zijn er die daar ook aan mee doen?
Ik vind het zelf jammer dat de Nijmeegse en de Dodentocht zo dicht op elkaar liggen. Hierdoor zullen er heel veel wandelaars van de vierdaagse nog niet voldoende hersteld zijn voor de Dodentocht want die is al op 9 augustus.

De DOTO staat niet op mijn lijstje. Ik ken hem wel maar heb zomijn redenen om deze niet te lopen.

Wel hoop ik binnen nu en twee jaar een 110 of 120km lange tocht te lopen. Ik weet dat ik het kan, het moet alleen nog even tussen mijn oren goed zitten.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 07:41

Pfoe 100 km in 24 uur das niks voor mij. Knap dat mensen het kunnen, maar ik vind 40 al meer dan voldoende op een dag. Herstel wel snel maar ik ben na een uur of 8 gewoon helemaal klaar met wandelen. Vierdaagse en 9 augustus zit wel voldoende tijd in lijkt me. Denk eerder dat mensen 100 km gewoon heel erg ver vinden.

Gefeliciteerd dames! Knappe prestatie weer en Nicky is idd een bikkel. Megaknap dat ze het met blessure en al gehaald heeft.

Mijn blaren zijn nog niet weg, maar de ergste druk is er af. Heb er 10 stuks en durf ze niet door te prikken dus ze zitten er nog vrolijk te zitten :')

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 15:33

TOP dames!!! Goed gedaan.

Ik ben echt compleet naar de kl.ten, echt helemaal stuk.

Dikke 75 uur gedraaid, onder niet al te fijne omstandigheden (smorende hitte in de tenten).
Gister om 2 uur thuis gekomen, direct op bed want moest vannacht nog een dienst draaien die helaas 2 uur uit liep. En lag dus pas om 4.30 op bed.

Helaas brandde ik mijn bed uit vanmiddag, maar voel me toch redelijk fit. Maar lijf is stuk.

Maar het was een geweldige week!!
Volgend jaar weer, al hoop ik dat defensie het weer gaat overnemen qua opbouwen en afbreken van de hulpposten.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:11

Ha ha dank jullie wel voor mijn benoeming tot boktbikkel . Mede door.jullie steun in de ap is het toch gelukt ! Ik wil de anderen die niet in de ap zaten ook feliciteren!!!!
Ik hoorde een vrouw zeggen dat die 24 uur makkelijker is als de vierdaagse.