schoentje schreef:Haha hilarisch! Dat heb ik dus gemist. Mogen ze daarom niet meer op de ZC komen? Beetje flauw, de sfeer is top, ja het publiek is een stelleke lompe boeren, maar buiten het grasveld slopen gebeurd er toch niks verkeerds? Zulke dingen horen bij de ZC vind ik, kun je er niet tegen, ga dan gewoon naar Pinkpop, Lowlands of ander muziekfestival.
Ze worden wel steeds moeilijker daar, ik begrijp dat het nodig is om de uitgelaten lompe varkens in toom te houden, maar kerels van het terrein af zetten, omdat ze tegen een boom staan te pissen, vind ik ronduit belachelijk! Op de camping en crossbaan zijn de toiletten soms best ver weg, dan kun je toch niet verwachten dat een kerel met een hoop bier op, die van nature een ideale plastuit tot beschikking heeft, naar een toilet gaat lopen!
Kluiten kunnen behoorlijk hard aankomen hoor! Ik had ook een flinke blauwe plek van 10 cm doorsnede op mijn schouder staan..
Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als deze in mijn nek terecht gekomen was..
Op zich was het pollengooien zelf niet de fout van Mooi Wark, maar ze waren het publiek aan het ophitsen om ermee door te gaan..
Ze hadden eigenlijk even moeten stoppen met spelen en ervoor moeten zorgen dat ze stoppen met gooien..