Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:36

Ergens anders op de camping staan vind ik zo raar. De sfeer op de camping is geweldig en je kunt mooi tussendoor een dutje doen om vervolgens tot middernacht door te kunnen gaan.
Je kunt gerust alleen op de camping gaan staan, ik zou er zelfs heel het weekend alleen heen durven gaan, omdat het daar zo makkelijk contact maken is met mensen.
En als je dat toch een beetje eng vind, dan plant je je tentje maar naast onze caravan neer, dan nemen wij je op sleeptouw totdat je vriendinnen uit hun dure taxi zijn gekomen ;)

LindyH

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:29

Oh, dat zou wel heel fijn zijn. Ik hou het zeker in gedachten. Maar staan de caravans niet apart?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:36

Caravans staan idd officieel apart. maar wij hebben onze tentjes ook gewoon altijd bij de caravans gezet. Nooit commetaar op gehad.

Tis ook niet heel gezellig als je bent een hele groep bent en dr hebben er een paar een caravan en jij moet met je tentje apart gaan staan :roll:

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:53

Ze trekken een groep inderdaad niet uit elkaar, omdat ze niet allemaal in een caravan liggen hoor. We hebben meestal 1 of meerdere mensen bij die in een tent liggen en die hebben nog altijd naast onze caravan gestaan.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:35

Als ik hoor hoe tof de camping is vind ik het eigenlijk jammer dat ik op de Crew Camping moet staan.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:57

haha jaa me to naskapower. Maar aan de ene kant is het op de crewcamping wel wat rustiger als je wilt slapen en heb ik het geluk gewoon stroom te hebben

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:00

Ow in dat geval... hebben alle crewers toegang tot stroom of moet ik jou lief aankijken?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:06

Ik vind het ook jammer dat ik op de crewcamping moet slapen.. Baal er ieder jaar weer van!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:13

nee niet alle crewers hebben stroom, ik heb het geluk bij een vriendin te kunnen slapen en haar vader en opa hebben wel stroom, vorig jaar stonden we tegenover de purple bus.

je mag me wel lief aankijken hoor :P mocht je stroom nodig hebben. en anders hebben de legerjongens ook stroom :P

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:26

Super :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:04

Wij komen zoals het er nu uitziet vrijdag ook vrij onverwachts eigenlijk. We hadden vakantie maa door omstandigheden gaat dat de mist in. We gaan nu af en toe kort weg ipv een langere periode.

Even een vraag voor diegene die meedoen met de run trouwens. Krijg je bericht terug na opgeven per mail?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 02:31

karuna schreef:
Wij komen zoals het er nu uitziet vrijdag ook vrij onverwachts eigenlijk. We hadden vakantie maa door omstandigheden gaat dat de mist in. We gaan nu af en toe kort weg ipv een langere periode.

Even een vraag voor diegene die meedoen met de run trouwens. Krijg je bericht terug na opgeven per mail?

Ik heb afgelopen week een bericht per email gekregen (ongeveer een week na opgave)..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 06:32

blokkenschema muziek staat online!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 06:45

Die gaan we eens bekijken dan :))

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 06:53

EliseBrouwer schreef:
karuna schreef:

Ik heb afgelopen week een bericht per email gekregen (ongeveer een week na opgave)..

Ok dan moeten we nog even geduld hebben. Ook hier geen echte blootloop liefhebbers maar het is wel een minimale opoffering in vergelijk met de ellende die in rusland langzaam ontstaat. Scheelt dat je in principe onherkenbaar bent met helm. Tenzij ze er groot je naam opzetten natuurlijk :')

Edit merkwaardigde zin hersteld.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:02

miss_lizje schreef:

Yay! Ik heb ook zo ontzettend zin in Bloodhound Gang :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 10:33

xMathilde schreef:
miss_lizje schreef:

Yay! Ik heb ook zo ontzettend zin in Bloodhound Gang :+

Idem *\o/* <3

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:50

Ik heb zin in Bökkers! :D Ze speelde zaterdag hier in de buurt bij een tentfeest, en het was echt gaaf. En toen was Plork er ook, heb ik de halve avond met hem rondgelopen, maar heb nog nooit zn muziek gehoord, dus beloofd dat ik daar ook ga kijken :')

Voor de rest wil ik Bloodhound gang natuurlijk ook zien en Jovink, en Kees van Hondt is ook altijd wel een mooi feestje! Ach, ik zie wel waar ik terecht kom haha.

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:49

Ik ga niet echt voor de bands naar de ZC, ik ga meer voor de sfeer, het feesten en het lachen. Als ik goede bands wil zien, dan ga ik wel naar een concert of serieuzer muziekfestival.
Ik ben vooral te vinden langs de crossbaan en verder waar het moment mij brengt!
Al hoop ik toch een klein beetje mee te krijgen van de Golden Earring :D

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:50

WC Experience heb ik overlaatst gezien bij Hrieps en dat was ook echt een feestje, leuker dan Mooi Wark vond ik persoonlijk. Maargoed die mogen toch niet meer komen naar de ZC hoorde ik :+
Ben echt benieuwd want normaal zijn zulke bands niet echt mijn stijl maar Hrieps vond ik echt heel leuk en dat was toch ook vooral dialect rock zal ik het maar noemen haha.

De cross zelf ook niet onbelangrijk nee haha

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 11:59

De WC-Experience is altijd leuk, omdat ze zo maf zijn! De sfeer is bij zulke bands ook altijd heerlijk!
Maar op de ZC sta ik meestal zo ver van het podium en ben ik zo druk met andere dingen, dat ik op dat moment weinig van de bands mee krijg :))
BZB is ook leuk, ongeveer hetzelfde sfeertje. Ze staan dit jaar weer in de megatent zag ik.

Oeh, ik heb er echt weer gruwelijk zin in! *\%/*

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:03

Haha, dat verhaal van Mooi Wark is inderdaad ook hilarisch!!

Wat heb ik gelachen zeg! Geniaal!

Het hele veld voor het hoofdpodium was "omgespit"..
Ik stond vooraan bij dat optreden en kon na het optreden de kluiten gras/modder uit mijn BH vissen :')

Tja, dan moet je (de bassist) het publiek maar niet uitschelden voor "stelletje homo's" (kun je horen op het eerste
filmpje op 1.35, hierna zie je alle kluiten richting het podium gaan) :=

En dan ook nog gewoon doorspelen terwijl het gehele podium 1 grasmat geworden is :=

Hopelijk mogen ze op den duur wel weer komen spelen..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 12:13

Hahaha! Geweldig die graspollen!

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:15

Haha hilarisch! Dat heb ik dus gemist. Mogen ze daarom niet meer op de ZC komen? Beetje flauw, de sfeer is top, ja het publiek is een stelleke lompe boeren, maar buiten het grasveld slopen gebeurd er toch niks verkeerds? Zulke dingen horen bij de ZC vind ik, kun je er niet tegen, ga dan gewoon naar Pinkpop, Lowlands of ander muziekfestival.

Ze worden wel steeds moeilijker daar, ik begrijp dat het nodig is om de uitgelaten lompe varkens in toom te houden, maar kerels van het terrein af zetten, omdat ze tegen een boom staan te pissen, vind ik ronduit belachelijk! Op de camping en crossbaan zijn de toiletten soms best ver weg, dan kun je toch niet verwachten dat een kerel met een hoop bier op, die van nature een ideale plastuit tot beschikking heeft, naar een toilet gaat lopen!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 12:33

schoentje schreef:
Haha hilarisch! Dat heb ik dus gemist. Mogen ze daarom niet meer op de ZC komen? Beetje flauw, de sfeer is top, ja het publiek is een stelleke lompe boeren, maar buiten het grasveld slopen gebeurd er toch niks verkeerds? Zulke dingen horen bij de ZC vind ik, kun je er niet tegen, ga dan gewoon naar Pinkpop, Lowlands of ander muziekfestival.

Ze worden wel steeds moeilijker daar, ik begrijp dat het nodig is om de uitgelaten lompe varkens in toom te houden, maar kerels van het terrein af zetten, omdat ze tegen een boom staan te pissen, vind ik ronduit belachelijk! Op de camping en crossbaan zijn de toiletten soms best ver weg, dan kun je toch niet verwachten dat een kerel met een hoop bier op, die van nature een ideale plastuit tot beschikking heeft, naar een toilet gaat lopen!

Kluiten kunnen behoorlijk hard aankomen hoor! Ik had ook een flinke blauwe plek van 10 cm doorsnede op mijn schouder staan..
Moet er niet aan denken wat er gebeurd was als deze in mijn nek terecht gekomen was..

Op zich was het pollengooien zelf niet de fout van Mooi Wark, maar ze waren het publiek aan het ophitsen om ermee door te gaan..
Ze hadden eigenlijk even moeten stoppen met spelen en ervoor moeten zorgen dat ze stoppen met gooien..