Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eslixapie schreef:Disney in Florida staat heel hoog op mijn lijstje
MontyRulezz schreef:Haha, als je eenmaal een keer in Amerika bent geweest, wil je elk jaar weer terug.
Er is zoveel te zien daar!! Ik ben zelf niet in Disneyworld geweest, wel naar de Universal Studio's en Seaworld. Vond het allebei geweldig.
Oja, en op international drive kun je ook leuk minigolfen!
Wij hebben nu geboekt voor een week New York in Juni.
Dat stond al heel lang op mijn lijstje.
We hebben nu een rechtstreekse vlucht Dusseldorf - New York JFK (ik woon in Limburg dus is voor mij dichtbij) 6 nachten in een 3 sterren hotel 15 minuten van Times Square voor 840pp inclusief alles.
Echt geen geld!! Des te meer geld over voor te shoppen
MontyRulezz schreef:Iemand trouwens nog goeie tips voor New York?
We willen natuurlijk de hoofdattracties zien en fietsen huren in Central Park, maar wat kunnen jullie nog meer aanraden wat zeker de moeite waard is?
Er is zoveel te zien en te doen dat je door de bomen het bos niet meer ziet, en we hebben maar 6 dagen waarvan we 1 dag naar een grote mall in New Jersey gaan, dus in principe 5 dagen.
Charles schreef:Dames hebben jullie tips voor mij qua wijken in San Francisco waar je wel/niet moet zijn? Ons hotel zit in SoMo maar nu lees ik veel recente opmerkingen op tripadvisor over de ongure types vooral savonds. Daar zit ik niet op te wachten dus ik zoek iets wat beter is. Klopt het dat Fishermans Warf, Nob Hill en Union Square wat dat betreft beter is?
eslixapie schreef:Bedankt voor de tip Yasmine! Die ga ik zeker onthouden
@Nadir: Ik vind alles leuk. Disney in Florida staat heel hoog op mijn lijstje, en paardrijden ook. Verder weet ik het nog niet zo goed. Ik hou van lekker zonnen op het strand, maar ga ook graag uit en hou ook van dingen bekijken enzo.
Zijn er in omringende staten nog leuke dingen te zien/doen?