bedouin schreef:Sandra en de ander meisjes waren zich vooraf wel degelijk goed bewust van de situatie waarin ze zouden komen, zij besloten allemaal toch te komen.
De werkervaring is een wederzijdse leerervaring, mijn opzet is het om voor zowel Abderrahim als de meisjes dat leermoment er te laten zijn.
Abderrahim is een energieke en passionele man en komt soms wat rauw uit de hoek juist wanneer hij wordt geprovoceerd, maar met hem is prima om te gaan.
Ook dat energieke va Abderrahim heb ik met Sandra vooraf 'doorgeschreven'. en Nee hij is niet geinteresseerd het aan te leggen met andere meisjes, uiteraard is hij wel nieuwsgierig maar heb ik niet de indruk dat hij dat op een intimiderende manier doet.
Dus heb je ze verteld dat ze zich bewust moesten zijn dat je man zich als een idioot gedraagt, aanranding normaal vind, vrouwen zo laag vind dat ze een klap in het gezicht mogen verwachten? Iets zegt me dat je dat niet hebt verteld terwijl het kalm aan duidelijker raakt dat het wel zijn "normale doen en laten" is.
Ook al wordt hij geprovoceerd.. al is m.i. s'nachts in je bedje liggen niet provocerend, dan nog MAG hij niet aan een andere vrouw zitten. En nieuwsgierig wil ik hem niet noemen, vind het honds gedrag en menig moslim keert zich hiervan af. En dat jij het blijft verdedigen is jammer, maar geeft wel aan dat er iets niet helemaal goed gaat.
Als jij in de problemen zit, en om wat voor reden dan ook dit MOET accepteren en hulp nodig hebt om ervan weg te komen, dan hoef je alleen maar te zeggen "help me, ik kan het niet alleen" en dan is er voldoende mankracht in no time om je weg te halen maar je kop in die enorme woestijn stoppen en wachten tot er een keer een meisje onder jouw toezicht, of je man, verongelukt, beschadigd raakt of wat dan ook ben je nog veel verder van huis.
Maar geen vrouw hoeft dit te accepteren, ook niet in Tunesie!