Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rumay schreef:Hebben wij 3 weken Elske weer even terug, sorry hoor maar wij hebben af en toe heimwee naar Elske en die is al 2,5 jaar weg.
Gelukkig voor ons komt ze zo nu en dan even terug dus kom op die 3 weken zonder Elske gaat vast lukken gewoon lekker hard werken veel op bokt, facebook en het is allemaal zo voorbij en als je weer in NL ben denk je o ik zou wel weer terug willen.
rumay schreef:Helaas doen mensen wel eens iets waarvan je denkt niet slim maar ja dan is het al gebeurd, kan me voorstellen dat je je rot schrikt als je bloed ziet en iemand op de grond ligt.
Veel met de andere over praten dan kan je het snel een plekje geven
En zo te lezen heeft hij nog geluk gehad dat het niet ernstiger is of dat het paard nog rare dingen heeft gedaan..
rocymax schreef:Moeilijk als je zo'n last van heimwee hebt. Aan de ene kant is het natuurlijk een hele ervaring en uitdaging om met Lusitanos te werken vooral omdat het in een ander land is, over de andere kant is het niet leuk als je het gevoel hebt er een beetje buiten de boot te vallen. Zijn er helemaal geen nederlandse meisjes in de buurt?? Of dat er misschien toch een poging gedaan wordt dat ze proberen iets van engels te spreken? Als je wilt dat ik wat voor je in het spaans vertaal moet je het maar zeggen, kost me geen enkele moeite. het blijft gewoon lastig voor je....
Misschien kan je zo denken aan het begin van de dag, " ik ga ervoor en iedere dag is een dag"??
rumay schreef:Weet je als je met paarden gaat werken en zeker in een ander land ben je gewoon sloofje zeker omdat je er maar 3 maanden zit, en dan kun je 2 dingen doen, balen en naar huis gaan of het accepteren en gewoon het werk doen wat er gedaan moet worden en de ene keer is dat leuker dan de andere keer dat is nou eenmaal zo, dat is het werkende leven.
Denk je dat Elske in het begin alle leuke klussen mocht doen? En er moet toch iemand de stallen en paddocks mesten of andere nare klusjes doen.
Probeer je eroverheen te zetten en gewoon de dingen te doen die moeten en genieten van de dingen die je leuk vindt.![]()
En dat Dirk en Nimue wat hebben is hun zaak en maak daar geen verhaal van.
Vraag Alba of ze op je wil wachten of dat ze zegt dat ze mee kan rijden laat niet alles van een ander afhangen maar kom voor jezelf op.
Het is jammer dat Elske er nu niet is maar oefen je spaans en ga je best doen om te integreren voor de resterende 2 maanden.
Succes.