Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

echt een bummer achteraf want we zagen veel herten, natuurlijk ook een paar die voor de auto sprongen en net op het nippertje niet geraakt werden enzo
(ze heeft haar man in maart verloren... sindsdien heeft ze altijd wat hulp gehad omdat ze teveel paarden had, ze had er al een stuk of 15 verkocht, maar er moeten nog steeds een hoop verkocht worden...) Man wat lijkt me dat moeilijk voor haar.... ze is natuurlijk niet meer de jongste en heeft nog 35 paarden ongeveer waarvan er 22 buiten staan in de weide 24/7 en de rest op stal dat savonds naar buiten gaat.

zoals 50% korting ofzo. 
Ik ga zondag ook weer shoppen in Chicago .. Kwanyin schreef:Nee ik denk het niet want een paar uur er voor stuurde hij nog een bericht. En mijn berichten komen blijkbaar wel gewoon aan, anders zou ik die toch ook niet kunnen versturen denk ik? Ik dacht zelf al vrij snel dat het misschien was omdat zijn kaart leeg is (hij zij me een paar dagen geleden dat hij bijna op was), maar ik wilde even zeker zijn of dit wel kon.

1234 schreef:wij hebben trouwens best wel een rottijd qua vliegen xD
rond 3 uur smiddags vertrekken we en rond half 8 's ochtends komen we aan :S
Denk dat k dan maar probeer te slapen in t vliegtuig, anders ben k een hele dag wakker.
Ik vertrek om 06:22 sochtens
En kom aan op NL tijd om 08:32

Anders raak je uit het ritme.
klopt. Ik heb dat ook. Ik ga proberen om te slapoen in het vliegtuig 
Vind ik altijd het fijnste 

.
.

Katja schreef:Ik vind Dillards niet zo heel fijn om te winkelen. Macy's is wel erg mooi in de meeste plaatsen. Als je daar winkelt moet je even met je paspoort naar de klantenservice gaan dan krijg je als buitenlander een pasje waarmee je 10% korting krijgt.
gewoon veel kleding van een heel 'eng' stofje, echt van dat gladde spul. Weet ff niet wat voor materiaal het is xD Dus heb geen kleding daar gekocht. De broeken waren er wel duur, en als ze wel in de aanbieding waren dan zaten ze niet goed.
dat was wel ff een tegenvaller, mn moeder wilde nog voor Uggs kijken