Hoef je ook geen stront te scheppen in de paddocks?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben er natuurlijk ook pas net haha
!!! Ik smelt! Ffortuna schreef:Gaaf joh! Ik lees al een tijdje mee en je verhalen en je foto´s zijn echt heel erg leuk. Ik hoop dat je onwijs geniet daar, je kunt altijd nog hier verder komen zoeken naar werk (pfft) dus je zit daar veeeeeeeeeeel beter
Even nieuwsgierig, hebben ze daar een minimum aantal weken dat iemand komt vrijwilligen? Ik werk bijv. fulltime maar zou best een keer een vakantie willen komen helpen, maar ik kan dus niet zomaar 3 maanden komen... enig idee?

Vertel het ook maar tegen dat andere meisje want die heeft ze ook hartstikke verkeerd.
er zit een stuk aan dan de teugels bij elkaar houd, het zijn paarden die vooral bij koeiendrijven word gebruikt he
Je kan de teugels dan wel langer en korter maken, maar ze ze blijven dus aan elkaar en daardoor houd je ze ook op een andere manier vast
Hihi. Ik begin steeds meer zin te krijgen
Blanket schreef:Zo te zien zijn het gewoon split reins met een dingetje dat de twee teugels bij elkaar houd. Geen romal reins dus dan hoor je ze gewoon zo vast te houden.
zal er vanmiddag aan denken!
Heb idd een eigen laptop mee, moet ook wel voor al die foto's lol
Dat is degene met wie ik op de foto sta
lifaya schreef:Blanket schreef:Zo te zien zijn het gewoon split reins met een dingetje dat de twee teugels bij elkaar houd. Geen romal reins dus dan hoor je ze gewoon zo vast te houden.
zou idd kunnenzal er vanmiddag aan denken!
Marit, tis hier nu 7 uur en ik moet nog steeds aan het tijdsverschil wennen. Gisteren ben ik om een uur of 10 naar bed gegaan dus het gaat de goede weg opHeb idd een eigen laptop mee, moet ook wel voor al die foto's lol
De handhouding die je gebruikt bestaat wel hoor, maar is zo ongebruikelijk. Men noemt het de "trainers hold".
Tis ook vooral nog echt wennen

Dus lijkt me best ruig om op de foto te proberen te zetten haha
ach, mijn camera blijft wel werken
ik heb iig prachtige foto's gezien van een bijna tornado (waarschijnlijk was het er wel 1, maar op dat moment niet) op de pasture, zag er zo onwijs gaaf uit