Hoef je ook geen stront te scheppen in de paddocks?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ffortuna schreef:Gaaf joh! Ik lees al een tijdje mee en je verhalen en je foto´s zijn echt heel erg leuk. Ik hoop dat je onwijs geniet daar, je kunt altijd nog hier verder komen zoeken naar werk (pfft) dus je zit daar veeeeeeeeeeel beter
Even nieuwsgierig, hebben ze daar een minimum aantal weken dat iemand komt vrijwilligen? Ik werk bijv. fulltime maar zou best een keer een vakantie willen komen helpen, maar ik kan dus niet zomaar 3 maanden komen... enig idee?
Blanket schreef:Zo te zien zijn het gewoon split reins met een dingetje dat de twee teugels bij elkaar houd. Geen romal reins dus dan hoor je ze gewoon zo vast te houden.
lifaya schreef:Blanket schreef:Zo te zien zijn het gewoon split reins met een dingetje dat de twee teugels bij elkaar houd. Geen romal reins dus dan hoor je ze gewoon zo vast te houden.
zou idd kunnenzal er vanmiddag aan denken!
Marit, tis hier nu 7 uur en ik moet nog steeds aan het tijdsverschil wennen. Gisteren ben ik om een uur of 10 naar bed gegaan dus het gaat de goede weg opHeb idd een eigen laptop mee, moet ook wel voor al die foto's lol