Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romytjuuh schreef:Gisteren terug gekomen uit Zakynthos, prachtig eiland.
2 Boottrips gemaakt, scooter gehuurd en een quad gehuurd. Hele eiland gezien en echt genieten.
Agios Sostis.
On the road.
Keri
Cameo Island
Carretta Carretta
Zakynthos Boulevard.
Marathonissi eiland
Xigia Beach
Pffff... over heimwee gesproken..
HorseTimeXL schreef:Kan je je trouwens een beetje goed redden in het engels? Kijk engels kan ik wel, maar grieks dus absoluut niet haha.
Zwitsal schreef:wat is een buggy? en hoe duur was dat/ voor hoelang?
edit: oh even gegoogled, soort van auto'tje is t? ging je daar dan mee over de weg? want lijkt me meer zo'n ding waarmee je in het zand/duinen gaat crossen
Zwitsal schreef:klinkt wel leuk!
rijbewijs heb ik al een aantal jaar(al zou ik toch niet zo snel een auto'tje huren in griekenland denk ik:P ).
kun je met zn 2en in 1 zo'n buggy? of moet je er 1 per persoon hebben?
weet je de naam nog waar jullie dat op kos gehuurd hebben?
Zwitsal schreef:ja op kos is fietsen nog wel een optie ja, redelijk vlak eiland toch?
misschien dat we op een ander eiland dan een keer zo'n buggy huren, klinkt wel heel leuk!
DewiRox schreef:Mijn ouders gaan er dit jaar 2 weken heen en een vriendin en ik vliegen er de volgende dag achteraan en blijven dan een week. Het is voor mij de eerste keer alleen reizen (17 jaar) en vind het toch wel erg spannend, maar meer leuk spannend. We vliegen op athene, pakken dan de bus naar de haven en moeten dan nog met de boot. Alles bij elkaar altijd best een lange reis, maar ik heb het inmiddels zo vaak gedaan, dat het goed moet komen!
Zwitsal schreef:ja op kos is fietsen nog wel een optie ja, redelijk vlak eiland toch?
misschien dat we op een ander eiland dan een keer zo'n buggy huren, klinkt wel heel leuk!