Wanneer: Waarschijnlijk ergens in de periode van week 26 t/m week 31 in 2013
saskiakefie
Geplaatst: 21-02-12 15:14
Oeh dit lijkt me onwijs gaaf... Dit wil ik al heel lang heel graag een keer maar ik zou niemand weten die mee zou willen... Zet mij er maar bij Ik weet het nog niet zeker maar wel een kans..
Annuuuhh
Geplaatst: 23-02-12 12:04
Oeeww wat leuk dit (:
Ik zou heel graag mee willen
Wanneer moet je het definitief weten of je mee gaat of niet? (te maken met of ik het geld bij mekaar kan krijgen )
Wanneer: Waarschijnlijk ergens in de periode van week 26 t/m week 31 in 2013
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-12 12:31
Annuuuhh schreef:
Oeeww wat leuk dit (:
Ik zou heel graag mee willen
Wanneer moet je het definitief weten of je mee gaat of niet? (te maken met of ik het geld bij mekaar kan krijgen )
Het liefst ergens dit najaar als je weet of je het geld bij elkaar kunt krijgen en ook die periode kunt.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 23-02-12 12:31
saskiakefie schreef:
Oeh dit lijkt me onwijs gaaf... Dit wil ik al heel lang heel graag een keer maar ik zou niemand weten die mee zou willen... Zet mij er maar bij Ik weet het nog niet zeker maar wel een kans..
Precies. Nog alle tijd om te sparen. Dit jaar helemaal geen dingen gepland/gedaan. Geen voorjaarsvakantie, geen zomervakantie, geen Lowlands, geen Folkwoods, geen Zwarte Cross. Alleen vd zomer denk ik lekker een weekje wandelen in Nederland en natuurlijk een weekendje Horse Event. Dus ik zou genoeg financiele ruimte moeten hebben om te kunnen sparen.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 21:04
Vanaf april krijg ik kleine loonsverhoging. Kan ik nog meer sparen!
Kreeg ook nog een extraatje van het werk en zojuist mijn Belastingaangifte gedaan. Kan allemaal mooi in mijn Safari-fonds. Liggen jullie al beetje op schema met jullie spaarplan?
Mijn spaarplan gaat niet zo heel best... Maar zoveel kan ik ook niet sparen. Nu blijkt mijn werk ook nog te kunnen zeggen dat ik een week helemaal niet hoef te komen werken als ze het niet uit komt... Dus dan gaat het al helemaal niet zo goed met mijn spaarrekening... -_-
Er zijn gewoon te veel en te leuke reizen in/naar Africa.
Mabotje
Geplaatst: 29-03-12 08:59
Met 30 anderen in zo'n grote bus zie ik niet zo zitten... krijg je het Beekse Bergen gevoel... en dan nog zeurende kids erbij misschien... nee, da's echt niks voor mij. Maar met zo'n 9-persoons jeep daarentegen, dát zie ik wel zitten en dan alleen ons groepje fotografen zodat je alleen met elkaar rekening hoeft te houden en met niemand anders.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 05:53
Wil het beetje lukken bij jullie? Volgende week krijg ik mijn vakantiegeld!
Mabotje
Geplaatst: 10-05-12 10:13
Dat moeten wij zelf voortaan opzij zetten... helemaal niet handig/fijn
Wat een leuke plannen in dit topic!! Mochten jullie nog inspiratie nodig hebben kijk eens op onze reisverhalen site . www.afrikareisverslagen.com Hier staan de foto's en verslagen van de meeste van onze reizen naar Zuid Afrika op.
Killyenn
Geplaatst: 11-05-12 12:08
Hier gaat het verassend goed, ik hoop eind deze zomer 2000,- bij elkaar gespaard te hebben hoewel het daar iets onder kan liggen. Had meer kunnen zijn maar ik heb net een nieuwe laptop (apple, ja ) aangeschaft. Flinke hap uit m'n spaargeld Komend jaar nog even flink doorsparen en hopelijk red ik het dan ook!