Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:@Montyrulezz, waarom een overnachting in Williams en in Tusayan? Ik zou sowieso liever bij de GC zitten, maar als dat niet kan waarom dan niet twee overnachtingen in 1 hotel? Jammer dat je geen overnachtingen in DV hebt, 's avonds en 's ochtends is juist zo fijn daar.
Yasmine schreef:Ik ben al in minstens 5 Victoria Secrets binnen geweest en geen enkel paar schoenen gezien. Wat zijn ze daar trouwens vervelend, zeg. Om de 2 minuten komt iemand vragen of alles oké is, als je ook maar één blik gooit op een artikel komen ze het uitgebreid aanprijzen en dan vragen ze je nog 5x of je zeker bent of je niet dit of dat wilt kopen omdat het in promotie is. En zomaar even een beha passen gaat al helemaal niet, want ze willen je eerst uitgebreid opmeten en dan krijg je nog 10 andere beha's in je handen geduwd, terwijl je er maar één wilt passen. Echt niks voor mij, die winkel. Je hebt Amerikaanse vriendelijkheid en pure opdringerigheid. Laat me gewoon op mijn gemak passen wat ik zelf heb uitgekozen
Zefana schreef:EvaC: KLM wereldealweken zijn begonnen gisteren dus zal daarom daar ook wel goedkoper zijn.
Ik had gister mijn tickets geboekt bij KLM met korting tijdens de werelddealweken. Scheelde niet veel met normale prijs. Van 2011,- voor 1785,-. Maar dacht doe het maar gewoon veel goedkoper worden ze waarschijnlijk. Keek ik later bij een site (expedia.com), boden ze dezelfde tickets, zelfde vluchtnr, zelfde tijden, met klm toestel aan voor 1530 dollar, dus 1200 euro!! KLM gebeld en je mag binnen 24 uur kosteloos annuleren. Dit heb ik gedaan en andere toen de andere geboekt. Scheelt gewoon bijna 600,-! Bij expedia.nl zijn de prijzen hetzelfde als bij klm maar bij de .com scheelt het dus enorm. Misschien ook voor anderen die nog tickets moeten boeken de moeite waard om even te kijken.
USA here we come!