Met de trein - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffieduck83

Re: Met de trein - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 19:45

Ik ga soms wel aan de binnenkant zitten of mijn tas op de stoel. Heb de gave dat mensen altijd naast me willen zitten, ook al is er een hele lege trein en daar heb ik niet altijd zin in. Als het druk is doe ik dat natuurlijk niet.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:47

Ik ga wel demonstratief aan het gangpad zitten, als er dan nog ergens anders plek is proberen ze dat meestal voor ze naast mij komen zitten O:)
Maar als het zoals nu uitpuilt, dan doe ik absoluut niet moeilijk hoor, zou zelf ook willen dat iemand voor mij opschuift.
Vanmiddag zat ik trouwens toevallig wel bij het raam, ploft er zo iemand op mijn tas neer! Daar zit mijn laptop in :=
Dat ik aan het gangpad zit met tas bij het raam heeft daar dus ook mee te maken.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 20:51

Ik vindt het wel heel vervelend, dat er iemand naast me gaat zitten. Zeker omdat ik altijd zo'n loei zware tas heb, en het dan makkelijk vindt om hem naast mij op de bank te hebben, dan op de grond of op schoot. Maar als ik in de spits reis dan doe ik daar niet moeilijk over.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:44

Bij mij is het ALTIJD zo dat net op het moment dat ik m'n tas weghaal, dat er dan 1 of andere creep naast me kom zitten. :))
Buiten de spits heb ik altijd m'n tas naast me staan, in de spits uiteraard gewoon op schoot. :j

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:52

Ik haal hem alleen weg op verzoek, of spontaan als er een lekker ding aan komt. :+

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:55

Konstantine, daar heb ik dus ook altijd last van. Ik heb zoiets van je kunt toch ook gewoon even vragen of ik mijn tas weg wil halen. Nee hoor gewoon er boven op gaan zitten. Boeit niks dat daar spullen met waarde inzitten.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:00

1234 schreef:
Ik heb altijd een hekel aan mensen die in een drukke trein aan de binnenkant zitten (en aan buitenkant dus een plek leeg is) O:) Dan willen ze voorkomen dat er iemand naast ze gaat zitten en houden ze die plek dus soort van 'bezet' best asociaal!
Kijk als de trein half leeg is en er genoeg zitplekken vrij zijn, ist geen probleem maar bij gebrek aan zitplaatsen....

Ik zit altijd aan de binnenkant, ik voel me aan de buitenkant zo opgesloten, helemaal niet prettig :n Van mij mag iedereen naast me zitten hoor :)
Daarover, ik ging vanochtend naast iemand zitten, staat ze op en gaat verderop zitten :roll: Weet niet wat ik mis heb gedaan >;)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:03

Als er bij wijze van spreken nog 20 sets van 2 stoelen leeg zijn en iemand moet uitgerekend naast mij zitten terwijl 'ie ook alleen kan gaan zitten (en mij dus met rust kan laten), dan ga ik ook ergens anders zitten...
Niks persoonlijks verder trouwens, ik hou er gewoon niet van. :')

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:08

Ik kies natuurlijk een lege plek als dat kan, maar ik wil vooruit kijken en moest sowieso naast iemand gaan zitten daarvoor :P Uiteindelijk ging ze achteruit zitten in een ander ding, maar dus ook tegenover iemand. Terwijl ze dat ook tegenover mij had kunnen doen :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:10

Ik wil altijd achteruit, omdat de meeste mensen (en dan vooral oude mensen) vooruit willen en ze dan dus alleen uit laatste noodoplossing naast mij komen zitten. :+
Dat vind ik dan wel weer onzin, dat ze ergens anders tegenover iemand gaat zitten... :=

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:14

Ja stom he >;) En ik ben zo leuk <<) :')

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:14

Sommige mensen he!

Ik reis het liefste achteruit, weet eigenlijk niet, zit gewoon fijn geloof ik :') En dan bij het raampje :D Heerlijk! Klasgenootjes laten ook altijd die plek over voor mij, haha! :))

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:15

ik heb nog nooit gehad dat iemand voor mij ergens anders ging zitten :') ik ga wanneer mogelijk altijd gewoon in een lege 2-zits zitten, dat k 2 stoelen zegmaar vrij heb. (heb k rustig gewoon op mn ipod spelletjes oid doen zonder dat k mensen naast of voor me heb zitten die alles in de gaten houden :') daar heb k zown hekel aan.)
Maar anders ga k gewoon ergens zitten naast iemand waar plek is en waar mn koffer ook bij kan O:)
Heb nog nooit iemand gehad die toen opstond en ergens anders ging zitten :P
Ik weet niet of ik het liefst voor of achteruit rijd. Vooruit kun je meer zien xD weet k sneller waar ik ben hahah (of k er al bijna uit moet oid) maar heb geen last van achteruit rijden ofzo.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:27

Ik wilde je even keuren, Annemijn, maar je hebt een leeg profiel, jammer weer. :')
Dacht, als ik je dan eens tegen kom, dan zal ik niet weglopen. :')

Ik reis nooit met klasgenootjes, geen enkele klasgenoot moet dezelfde kant op als ik. :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:31

bij mij ook niet indd. Niemand komt vanuit Den Haag naar Arnhem/Velp xD dr gaan dr wel een aantal vanuit/via Utrecht maar ik ga op maandag altijd eerst naar mn kamer :+ Plan dat altijd een uur van tevoren in, dus zie de rest nooit omdat die direct naar school gaan xD
En naar school hoef k niet met OV.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:34

Mijn dichtstbijwonende klasgenote woont een halfuur treinen en een kwartier bussen verderop. :') En voor haar is de bus naar Zuidplein sneller dan de trein, dus doet ze dat i.p.v. treinen. :P

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:36

Konstantine schreef:
Ik wilde je even keuren, Annemijn, maar je hebt een leeg profiel, jammer weer. :')
Dacht, als ik je dan eens tegen kom, dan zal ik niet weglopen. :')

Ik reis nooit met klasgenootjes, geen enkele klasgenoot moet dezelfde kant op als ik. :+

Wij kunnen geen andere kant op vanuit Vlissingen :D Dus dat scheelt! _O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:39

Ik dacht al niet dat er iemand vrijwillig met jou zou reizen... _O-

(Grapje hoor, je lijkt me tof! :j)

Je kunt ook de boot naar Breskens nemen! Of fietsen. Ik fietste altijd, dat was heen net zo snel als de bus en terug sneller, omdat die stomme bus op rare tijden reed en ik terug wind mee had. :+

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:40

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:40

Bij mij wonen de meesten in het oosten of in brabant , bijna geen in zuid holland.
Uit t 1e jaar woont dr in arnhem wel iemand in de flat achter mij xD
Maar k ben dus nog nooit een klasgenoot in de trein tegengekomen.

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:41

Konstantine schreef:
Ik dacht al niet dat er iemand vrijwillig met jou zou reizen... _O-

(Grapje hoor, je lijkt me tof! :j)

Je kunt ook de boot naar Breskens nemen! Of fietsen. Ik fietste altijd, dat was heen net zo snel als de bus en terug sneller, omdat die stomme bus op rare tijden reed en ik terug wind mee had. :+

^) Het is omdat jij het bent, maar anders ~~}>

(Volgens mij ben jij ook best wel tof :D )

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:43

Oh, je bent van mijn leeftijd ongeveer, Annemijn, dan zou ik niet voor je vluchten hoor. :P
Ik vlucht alleen voor klagende oude dames, luidkeels telefonerende mensen, moeders met jankende koters, CIOS-apen en stinkende oude mannetjes. :')

Ik word een beetje bang van die zweepsmiley, Lonneke. :')

(Heb ook even in jouw profiel gespiekt. :Y) Wat een lief koppie heeft jouw pony! <3)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 00:46

Haha ja stinkende mannen vlucht k ook voor weg :')
Die hebben altijd zown vieze geur :r
(als ze stinken ist altijd vies,maargoed xD)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 08:02

1234, Dan verkas ik ook, of mensen die heel zwaar ademen kan ik ook niet tegen. Zat laatst ook naast een vrouw die knalrode lippenstift op had. Dat is nog niet zo erg maar ze had een koffiebeker bij zich waar natuurlijk die knalrode lippenstift op af gaf. Toen ben ik ook weggegaan. Werd er gewoon misselijk van.

Ik ga maar eens kijken wat de trein vandaag voor mij in petto heeft.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-11 18:11

Vier bakken ICM ipv twaalf bakken VIRM, oftewel: takke druk in de ic Utrecht-Rotterdam. :=
Ik sta eerste klas, wat een luxe hè. :+