Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1234 schreef:Ik heb altijd een hekel aan mensen die in een drukke trein aan de binnenkant zitten (en aan buitenkant dus een plek leeg is)Dan willen ze voorkomen dat er iemand naast ze gaat zitten en houden ze die plek dus soort van 'bezet' best asociaal!
Kijk als de trein half leeg is en er genoeg zitplekken vrij zijn, ist geen probleem maar bij gebrek aan zitplaatsen....
Van mij mag iedereen naast me zitten hoor 
Weet niet wat ik mis heb gedaan
Uiteindelijk ging ze achteruit zitten in een ander ding, maar dus ook tegenover iemand. Terwijl ze dat ook tegenover mij had kunnen doen

ik ga wanneer mogelijk altijd gewoon in een lege 2-zits zitten, dat k 2 stoelen zegmaar vrij heb. (heb k rustig gewoon op mn ipod spelletjes oid doen zonder dat k mensen naast of voor me heb zitten die alles in de gaten houden
daar heb k zown hekel aan.)

Plan dat altijd een uur van tevoren in, dus zie de rest nooit omdat die direct naar school gaan xD
En voor haar is de bus naar Zuidplein sneller dan de trein, dus doet ze dat i.p.v. treinen.
Konstantine schreef:Ik wilde je even keuren, Annemijn, maar je hebt een leeg profiel, jammer weer.
Dacht, als ik je dan eens tegen kom, dan zal ik niet weglopen.
Ik reis nooit met klasgenootjes, geen enkele klasgenoot moet dezelfde kant op als ik.
Dus dat scheelt!

)
Zal wel eens een mooie foto uitzoeken 
Konstantine schreef:Ik dacht al niet dat er iemand vrijwillig met jou zou reizen...
(Grapje hoor, je lijkt me tof!)
Je kunt ook de boot naar Breskens nemen! Of fietsen. Ik fietste altijd, dat was heen net zo snel als de bus en terug sneller, omdat die stomme bus op rare tijden reed en ik terug wind mee had.
Het is omdat jij het bent, maar anders
) 

Wat een lief koppie heeft jouw pony!
)