Verwacht niet dat ik morgen topfit ben, het ergste van de zwellingen moet nog komen, kan mijn been niet goed gebruiken, aan de onderkant van kuit/knie is het dus dik en mijn gezicht dus ook en oog doet ook pijn.
Ik ga iig maar rustig aan doen, dat is het beste
Zitouna
Geplaatst: 28-11-11 19:10
Gelukkig was het een redelijk zachte ondergrond en is Zarrouk ook niet zo enorm groot, maar het was wel echt flink schrikken even. Ik reed erachter met Flavio en zag alles gebeuren, ze gleed er een beetje onder en toen rende hij nog per ongeluk tegen haar onderbeen aan. Even rustig aan dus voorlopig!!
Morgen zal dat been inderdaad wel dik zijn vooral! Ook aan de binnenkant dus da's niet zo lekker om daar al weer mee op een paard te gaan zitten! Het schijnt morgen wel mooi weer te worden dus we gaan wel lekker op het strand lunchen en verder een beetje rustig aan
Lekker genieten dan maar morgen van het mooie weer men had ik niet bij je in de koffer gepast.. had graag deze week hier niet mee willen maken. Nu weer in de stil mee lezen geniet er van Renee!!
ElineThera
Geplaatst: 28-11-11 19:30
Het zit je niet mee nu je daar net bent, hopelijk valt het mee en knap je snel op!
Ik heb trouwens een bloed uitstorting op mijn onderste ooglid, wss verklaring waarom het zo'n pijn doet om naar beneden te kijken, lijkt net oogpotlood miss dat ik dus ergens tegen aan ben gekomen met mijn oog
Oops! Doe je goed, meteen de eerste keer er af donderen.. Maar wel balen hoor, zeker nu je op vakantie bent, dan wil je je natuurlijk wel gewoon helemaal goed voelen!