Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cherrylove schreef:Dames! water uit de kraan is gewoon te drinken hoor!
Hebben wij in elk geval de hele week gedaan en totaaaal nergens last van gehad! Hebben zelfs nog een aantal jongens voor gek uitgemaakt dat ze hun geld uitgaven aan flessen water, hoewel zij ons voor gek uitmaakte toen we in hun kamer doodleuk water uit de kraan dronken, haha.
en qua geld... ik was totaal nog geen 250 kwijt voor een week iedere avond stappen, 5x uit eten (€7,50 p.p.), losse boodschapjes en een dagje op catamaran (€55,-)+kroegentocht (€11,-)
xxx
cherrylove schreef:haha tis daar echt ideaal goedkoop! als je daar naar zo'n supermarktje gaat en je ziet een prijs kan je die in feite halveren voor de europrijs.
Zo zaten wij in de cocktailbar dan zie je daar bijv. 7,50 als prijs staan, ff omrekenen; cocktail voor ngo geen €3,50! en het is ook nog eens bijna altijd en overal happy hour!
als je het goed opzoekt kan je dus echt heeeeel goedkoop uit zijn
adecuada schreef:Nou ik zou alsnog geen kraanwater drinken hoor, een grote fles water van 1,5L kost omgerekend iets van 0,45 cent.
Bij ons in het hotel vond ik het kraanwater er echt niet lekker drinkbaar uitzien, dus ik betaal dan liever die paar centen voor een grote fles drinkbaar water.