Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blacknorton schreef:ik heb de aanvraag mail er bij gepakt en daar heb ik de bedragen vandaan. en die klopte niet met wat in de mail stond die ik net heb gehad. ik neem aan dat ze niet zomaar prijzen verlagen en als ze bij jullie ook gleijk zijn gebleven dan klopt er hier gewoon iets niet.
inmiddels een telefoonnummer gevonden gebeld maar ik moet het op de mail zetten. (wat ik al had gedaan) het kan zijn dat het verwisseld is.
we wachten nog meer even af
Janine1990 schreef:Zonnetje81: Wat houdt dat arrangement in dan? Heb je de voorwaarden van het arrangement ook doorgenomen? Kan best zijn dat daar een einddatum of dergelijke instaat...
Citaat:Wanneer kan ik entreekaarten bestellen?
De aanvraagprocedure voor entreekaarten voor de Olympische Spelen is op dinsdag 19 april om 13.00uur beëindigd. Wij hebben getracht om op uiterlijk 28 mei te berichten over de toewijzing van de entreekaarten. Vanwege de grote interesse van de Nederlandse markt voor de Olympische Spelen en de hoeveelheid aanvragen die wij hebben ontvangen, hebben wij helaas meer tijd nodig om de toewijzing af te ronden. Wij laten alle aanvragers van entreekaarten uiterlijk 17 juni weten welke tickets worden tooegewezen.
Na de toewijzing zullen alle entreekaarten die daarna nog beschikbaar zijn via een webwinkel worden aangeboden. In de webwinkel kunt u de nog beschikbare entreekaarten direct kopen. De webwinkel gaat pas open na de toewijzing van entreekaarten uit de aanvraagperiode. We communiceren deze datum via de nieuwsbrief op deze website. U kunt zich op de website aanmelden voor de nieuwsbrief.