Bokkers vanuit het buitenland.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 05:42

't Scheelt 9 uur, das precies het dag-nacht ritme, voor mijn gevoel. Nu ga ik ook wel heel vroeg slapen hoor (maar ja, om 6 uur gaat de wekker weer en om een uur of 17.45 ben ik weer thuis, dus dat mag ook wel :)

Psydoxy schreef:
WhiteRose waar woon je ergens in Seattle?

Woon in Fremont, werk in Downtown (jawel, met uitzicht op de vaarroutes *D ) en ben veel U-district te vinden.. Ken je het hier? :)

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:08

Heb in Olympia gewoond en ben natuurlijk regelmatig naar Seattle geweest. Is niet zo heel ver daar vandaan. Ben ook wel eens naar de Bellevue (als ik 't goed schrijf) geweest om paardenshows te bekijken. Gave lokatie!

Fremont ken ik zo niet, maar rond 'the lake' in downtown is het echt genieten....

.............wanneer kan ik op de koffie komen :Y) :D

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 16:15

Olympia! Regenland! :) Al is het er vast ook ontzettend mooi - daar zou ik nog weleens een rondje willen maken :)
Ik ben wel heel benieuwd naar de locatie in Bellevue die je bedoelt, daar kan ik zo even niets van vinden..
Fremont ligt net boven Lake Union, wel prima. Je bent welkom hoor, kom maar binnenvallen ;)

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-10 21:50

zo had een ban gekregen, wendy was stout, ook al had ze nix gedaan |(

heb ik wat gemist

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:28

WhiteRose schreef:
Olympia! Regenland! :) Al is het er vast ook ontzettend mooi - daar zou ik nog weleens een rondje willen maken :)
Ik ben wel heel benieuwd naar de locatie in Bellevue die je bedoelt, daar kan ik zo even niets van vinden..
Fremont ligt net boven Lake Union, wel prima. Je bent welkom hoor, kom maar binnenvallen ;)

Ja, heeeeeeeeel veeeeeeeeel regen! Tis daar echt prachtig, maar inderdaad. In januari heeft 't toen 3 weken non stop geregend. Je wordt er wel depri van hoor :Y)
De fairgrounds. Daar word regelmatig vanalles georganiseerd. Enuhhh. let op voor je 't weet sta ik voor je deur :+

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:00

Wat heb jij er gedaan?

Vooralsnog valt de regen me hier mee... We hebben prima weer, al zegt iedereen dat ik maar moet wachten tot de winter komt - en daar zie ik eigenlijk niet naar uit. Nu maar hopen dat het niet erger is dan in NL ;)

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 00:11

Heb gestudeerd aan de Evergreen State College..... tis alwel bijna 10 jaar geleden :o .... ach tijd vliegt

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 00:16

Ah, wat leuk! Hoe ben je daar in hemelsnaam terechtgekomen? Geen idee of er in die 10 jaar veel veranderd is hier eigenlijk... Houd een fotoblog bij, wil je het adres wel pb'en mocht je benieuwd zijn naar Seattle nu (gezien door mijn camera, dat wel ;).