Motje11 schreef:Wel gezellig, om hier weer eens wat te horen.
Wel groot, die olifant...!
Je zou eens een paar caches via het internet kunnen zoeken die "groot" zijn, en dan aan de laatste bezoeker of aan de eigenaar een berichtje sturen of hij denkt dat die olifant erin kan...
Ik ben hier in de buurt wel eens een schoen als TB tegengekomen. Die bleef ook lang op dezelfde plek omdat hij bijna nergens in past. Ik denk dat mensen het dan soms ook wel als een sport zien om hem juist naar een nieuwe plek te brengen. (net als jij nu)
Heb je zelf ook TB's rondzwerven?
Mijn Mini-OTTO zit nu in het noorden op de Duits-Poolse grens. Ik hoop dat er binnenkort weer eens wat foto's geplaatst worden...
Het is een knuffeltje, het zakje zelf is zo groot, het knuffeltje gelukkig niet, knuffeltje heeft formaat half A4tje, maar ken in belgie alleen een paar kleine kokkertjes te liggen(mini caches), niet groot genoeg in ieder geval voor het knuffeltje.
Hier in de buurt zitten genoeg boxen die groot genoeg zijn, maar dat vind ik juist weer niet leuk...
Ja het wordt nu voor mij echt een sport een nieuw mooi plekje voor de bug te vinden 
Hij komt uit zuid duitsland en is toen naar noord duitsland gegaan, vandaar uit is hij meer dan een jaar geleden in Nederland beland en daar zwerft hij nog steeds van box naar box...
Zelf nog nooit een TB uitgezet, wil ik binnenkort wel gaan doen