Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jolien_ schreef:Ik ga deze zomer ook naar Side![]()
Ben 4 jaar geleden ook naar Turkije geweest, maar toen in Dalyan (was ook zeer geslaagd).
Heeft iemand nog tips voor Side? En kun je er ook paardrijden?
Heb er nu al zin in!
Citaat:Je kunt er ook paardrijden, maar heb daar wel slechte ervaringen mee.
Arme paardjes, ben op verschillende plaatsen geweest maar ik vind het echt 3x niks.
Ik ga daar dus ook nooit meer paardrijden.
Side zelf is heel leuk.
Erg leuke winkeltjes enz. waar je wel op moet letten is dat ze je niet de schoenen uit trekken dat heb je in Side heel erg.
Ook als je daar ergens iets gaat eten of drinken zorg ervoor dat je een kaart krijgt waar prijze bij staan.
En in Side zelf lopen ook veel van die mannetjes rond die je aanspreken dat je er zo in trapt dat ze je uiteindelijk een rondleiding hebben gegeven.
Verder kun je lekker van Side uit helemaal naar Kumköy en Çolakli lopen via het strand (ongeveer een uur tot 1,5 uur.
Naar welk hotel ga je als ik vragen mag?
ikkuh15 schreef:Turkish Airlines heeft inderdaad goede prijzen. Ik heb voor 280 euro tickets gevonden. Eén groot nadeel ik moet overstappen in Ankara. Weet niet of ik daar wel zo zin in heb.
MargrietJonk schreef:Joehoe!!! Ik ga lekker met mn vriendje weer naar Kümkoy Beach hotel in Side! In September heerlijk. Kan niet wachten. Was vorig jaar ook geweest....... Super vakantie gehad.