Helaas in Kirchberg nog niet zo veel sneeuw, er moet nog veel vallen wil ik volgende week lekker kunnen skiën!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Geef mij maar Kirchberg!

WillemYntJee schreef:http://www.anwb.nl even naar t onderdeel wintersport gaan en dan staan er van heeeeel veel plaatsen de sneeuwhoogtesBij ons lag al meer dan een meter !
Gewoon goede winddichte kleding, handschoenen met evt. windstoppers eronder, en goede sokken en schoenen. Voor in je schoenen zijn trouwens zakjes verkrijgbaar met spul wat 6 uur warm blijft, dus geen koude voeten
Niet zeuren hoor
Maar als je je goed kleed, krijg je het echt niet koud

Sedaru schreef:Niet speciaal voor de kou.. Vind nu die paar graden vorst in Nederland al koud! Maar zal mn wintersport er niet door afzeggen hoor

Ook omdat het daar altijd heel hard waaide
(ik stond met mijn skies recht richting het dal en kwam niet vooruit
) 
verootjoo schreef:Sedaru schreef:Niet speciaal voor de kou.. Vind nu die paar graden vorst in Nederland al koud! Maar zal mn wintersport er niet door afzeggen hoor
maar als het op je wintersport bestemming niet koud is, kun je ook niet skiën, en daar ga je toch zeker wel voor
Die had dat gekregen in het 'overlevings-warmte-pakket'. Hij heeft iig geen koude voeten gehad