casperrr schreef:euh.. met haaien zwemmen hebbe Ntlie_ en ik heeeel stoer gezegd 'dat doen we' maar we hebben filmpjes op youtube gezien hoe die beesten eruit zien, en ik geloof dat het even onderaan ons to-do-list is gezakt
En terecht, want die zien er niet heel erg lief en aaibaar uit en hebben best grote tanden
Volgende vraag voor ervaringsdeskundigen: mams wil weten of ik vanuit Egypte met een prepaid direct kan bellen naar Nederland of dat ik daar een extra code o.i.d. voor nodig heb.

Heel toeristisch ook.
) nadat mijn ouders van de schrik bekomen waren en de eerste keer uitstekend ging hadden we al doodleuk de 2e reis geboekt. Dat zorgde even voor wat opschudding, maargoed de kinders waren weer van straat 

zijn we een dag gaan duiken & snorkelen. Ik ben alleen gaan snorkelen ivm mijn rug (vorige maand van paard gevallen en stukjes in mijn rug gebroken). Maar dat snorkelen is echt te gek! Zoooooo ontzettend mooi onder water. Wow! Nu snap ik waarom de rode zee een van de mooiste plekken is om te duiken
De rest van de groep was gewoon (heel duf) op de boot blijven staan en hebben al dit gewoon gemist
De gids noemde mij echt een Lucky girl dat ik dit van zo dicht bij heb kunnen meemaken, maar wow, hoe sjiek was dat!
Maar wel heel mooi! Ongelooflijk dat men dat in die tijd allemaal kon bouwen! Nog tochtje over de Nijl gemaakt en toen weer terug de bus in.
Ik heb dus heel veel culturele dingen gezien. Oa het Egyptisch museum (met Toetanchamon, erg mooi!), de piramides, verschillende moskeeën in Cairo, de Koptische wijk (echt een oase van rust in het hectische Cairo), de Khan Al Kalili bazaar (erg leuk om rond te snuffelen
Hoe hard ze ook roepen.. Hebben jullie trouwens ook die serie op tv gezien over drie diergeneeskundestudentes die naar Egypte gingen voor stage bij Brooke? Toch wel heel erg soms...

Uitzicht op Saoudi Arabië
Sinbad camp